WaderLaci hozzászólásai

W
Nem:
férfi
Beállítottság:
heteroszexuális
Ország:
Szlovákia Szlovákia
Egyéb:
https://waderlaci.blogspot.com/2024/05/nehany-keresetlen-szo-az-olvasokhoz.html
Legtöbbet használt címkéi:
Hozzászólásai:
448 db
WaderLaci
tegnap 10:02
Történetek: Az én sztorim 4. rész
Így a 4. résznél már kezd egyre zavaróbb lenni a sok elgépelés és ragozási törés. Bár látható már némi fejlődés.
Amúgy a story kezd egyre jobb lenni, és ha mindez valóban megtörtént eset, akkor ha jól sejtem, Gábor nem más mint Graias.
2
WaderLaci
2025. november 26. 12:45
Történetek: Az én sztorim 2. rész
Nagyon jó fojtatás! Persze, a központozás és helyesírás még a régi, silány változat, de arról volt már szó, hogy mikor az első rész kikerült az oldalra, ez már be volt küldve, így ezen felesleges lenne bárkinek is rugózni (remélem nem is fog ezzel jönni senki!). Maga a történet viszont eléggé izgalmas lett, és remélem marad is az!
(ha gondolod más írásokban is szívesen adok tanácsot és segítséget, az email címem nyilvános)
2
WaderLaci
2025. november 23. 07:00
Történetek: Az én sztorim 1. rész
Nem szoktam nyelvtanáciskodni, és most se akarok semmi rosszat mondani a helyesírási hibákról (emberek vagyunk, könnyen tévedünk), viszont több helyen találkoztam a mesélést megakasztó hibákkal! Általában egy-egy ékezet hiba, vagy elírt ragozás nem okozhat senkinek se gondot, pláne szöveg környezetben. De itt néhány helyen az érthetőség rovására mentek a hibák! Nem ismerem a munkamódszered, de úgy sejtem, hogy eléggé szakaszosan, több nekifutásban írtad meg. Az ilyen esetben viszont nem árt, ha mielőtt folytatod, minimum a szakasz addig leírt részét elolvasod, de szükség esetén akár az egész addig leírtat is. A vége pedig nem árt egybe fésülni az egészet, amikor nem törődsz a helyesírással, az elgépeléssel, hanem csak a tartalmat és a mondatok tartalmi egymáshoz kapcsolódását figyeled.
2
WaderLaci
2025. november 21. 17:16
Történetek: Cselédek
Ezt úgy értsem, hogy ha te engem, mint írót gyanúsítasz, elítélendőnek és szégyelni valónak tartasz, mert nem tartozik a te elképzelésedbe amit írok, az teljesen rendben van, míg ha én elmondom rólad, hogy milyen képet mutatsz magdról, az már sértegetés, és az nekem tilos? Vagyis te nyugodtan sértegethetsz engem, aki alkotott valamit, míg rólad az igazságot sem mondhatom ki, akinek a jelzés alapján semmije nincs pár ezer forinton kívül?
2
Ez egy válasz Perverz56 2025. november 21. 14:32-kor írt üzenetére.
WaderLaci
2025. november 21. 10:38
Képregények: Amikor Bella beindul...
A szakértői szavazás 4 eleméből 2 (megfogalmazás és szerkesztés/beírás) tökéletesen értelmezhetetlen és felesleges, csak sajnos nem lehet rájuk 0 pontot adni. A maradék 2 elemből az egyik (történetvezetés) ugyancsak közel áll a nullához, az utolsó (a rajzok minősége) az egyetlen, ami többet ér 1 pontnál, bár nem sokkal ér többet, nagyon jóhiszeműen egy közepes alát ér.
1
WaderLaci
2025. november 21. 10:28
Történetek: Cselédek
Igen, én is sajnálom, hogy a szövegértésed, a fantáziád és a történelmi ismereteid nulla alattiak. Vagy, hogy annyira el vagy telve magadtól, hogy szerinted senki sem érdemli meg, még az emberi nemhez sorsolást sem, aki nem osztozik a liberális nézeteidben. Mivelhogy a történet néhány évszázaddal ezelőtt zajlik, a kommunista eszme (ál)egyenlősége előtt, amikor még nem a személyes "megvalósítás" adta a társadalom alapját, hanem egy alá/fölé rendelt viszony. Hogy ez mennyire volt jó vagy rossz, arról lehetne vitatkozni, csak nem veled. Viszont annyit megsúgnék, hogy abban a korban mindez nem volt sem erőszak, sem perverzió!
VISZONT szerintem meg az a nagyon nagy szégyen, hogy a saját, szűklátókörű nézeteid szerint kellene mindenkinek pontozni! Még szerencse, hogy akadnak tőled fejlettebb elmék is az oldalon.
3
Ez egy válasz Perverz56 2025. november 14. 10:16-kor írt üzenetére.
WaderLaci
2025. november 17. 14:54
Képregények: 11001 ostorcsapás
Hát... a címe izgalmasabb volt mint maga a történet. Nekem nem ált össze teljesen a story, de legalább nem irreális farkak és csöcsök felvunalása lett, mint a legtöbb mai képregény.
1
WaderLaci
2025. november 13. 11:25
Történetek: Cselédek
Meglátásom szerint nem igazán meríti ki az "érett asszony" kategóriát a szereplő. Valahol 35-40 közötti korosztály, és nem is szült. Bár az tetszik, ha egy érett nőként tudtad magad elé képzelni, és ezzel s saját ideálodhoz tudott igazodni. Konkrétan az érett szereplőkre nem terveztem ráállni, bár az tény, hogy kissé beleuntam, hogy a szereplőim nagyrészt huszonéves átlagosak, így az újabb írásaimban már többnyire más korosztályokat és alkatokat próbáltam megrajzolni. Viszont ez egy régen kezdett írás volt, ami (nálam gyakori módon) évek alatt jutott el a befelyezésig. Eredetileg egy spanking sorozat kezdő darabja lett volna, és maga a sorozat arról szólt volna, ahogy a különböző hátterű, korú és lelkiségű embereket büntetik Etel úrnő és Nádasy alatt. De mivel ez az írás így is hosszú lett és hosszú idő után készült el, így kevés esélyét látom, hogy folytatnám.
2
Ez egy válasz gerontofil 2025. november 13. 09:45-kor írt üzenetére.
WaderLaci
2025. november 11. 07:18
Történetek: Az ingatlanügynök
Én nem szoktam nyelvtanáciskodni, de olvasás közben felrémlett előttem egy szemüveges, szikár magyartanárnő, aki nem tudja eldönteni, hogy a piros ceruzával a hibákat javítsa-e, vagy inkább megujjazza-e magát vele. De az biztos, hogy így is úgy is, a végére az élvezettől és a kielégüléstől lihegne 🤣
Ami a történetet illeti: az alap ötlet nagyon jó és életszerű lett, viszont a részletek kidolgozása sokszor megölte ezt. A kevesebb néha több, de a több néha többet is tud adni... ez viszont a két szék között a pad alá esett. Vannak dolgok, amiket nem kell túlzottan részletezni, inkább az olvasó tapasztalataira és fantáziájára kell bízni, de van, amit viszont nem árt részletezni. Itt is erősen megvan, hogy részletezést kapott az, amit rövidebben kellett volna megírni, viszont vannak dolgok, amik nem kapták meg azt a részletezést, amit megérdemeltek volna. Viszont nem mindenhol! Vannak részek, ahol sikerült tökéletes arányban a részletezés! Jól átgondolva, néhol esetleg utólagosan kiigazítva még ez az alapötlet is jól folytatható lehetne.
Első írásnak ez több, mint ígéretes. Csak így tovább! Előlegezetten ment a szakértői 10 pont.
1
WaderLaci
2025. szeptember 7. 19:36
Általános -> Társalkodó - bármiről
Mivel olyan naív vagyok, hogy hiszek az emberek megváltozásában, így lehet, hogy magába szállt, rájött, hogy mekkora köcsögög, és inkább szorosan befogta a száját.
1
Ez egy válasz Álmoska5 2025. szeptember 7. 18:01-kor írt üzenetére.
WaderLaci
2025. augusztus 10. 20:12
Általános -> Hiányzó/hibás címkék
Tisztelt Törté-net!
Az alábbi, általam írt írásoknál hiányzik a "fenekelés" cimke (mivel a beküldésükkor ez a cimke még nem létezett). Alkalom adtán javasolnám a pótlást.
A cserkészlány
A fájdalmas szeretet 1.
A fájdalmas szeretet 2-3.
A fájdalmas szeretet 4-5.
A felvételi 1.
A felvételi 2.
A különleges próbafülke 1.
A nem unalmas szombat
A piros szoba
A tiszta irodák oka 1
A törvényt be kell tartani
A zárda bűnei
Az első fájdalmak
Bűntelen lélekkel
Három álom
Házon belüli ügyintézés a Nemzeti Munkaügyi, Munka- és Űrbiztonsági Hivatalnál
Lakodalmi kulisszák mögött 1-2.
Lakodalmi kulisszák mögött 3.
Lakodalmi kulisszák mögött 4.
Meló utáni lazítás
Minden egyszerre
Mindent odaadó szerelem
Mikor minden rossz jóra fordul
Pálcamesék – Szofi
Szénaboglya
Út a csillagokba
1
WaderLaci
2025. május 29. 12:31
Történetek: Cyberpunk
Azoknak amúgy is annyi értelmük volt, mint tengeralattjárón nyitott ablaknál aludni. Hiszen egyik sem használt semmit sem. Nem lettem sem népszerűbb sem jobb író tőlük, az írásaim ugyan úgy semmit se érnek a szemetekben. De megadom a hozzád hasonló mazochistáknak, hogy kínozhassák magukat az irományaimmal, és hogy szerezhess pár plusz pontot a beleugatásoddal és a lepontozásoddal. Hátha még rejszolni is fogsz tudni rá a haverjaiddal, hogy lepontozhattál.
0
Ez egy válasz JakeAmazing 2025. május 29. 10:08-kor írt üzenetére.
WaderLaci
2025. május 28. 17:05
Történetek: Cyberpunk
Valóban úgy volt. Viszont egy technikai malőr miatt vissza kellett vennem a regisztrációmat, és meggyőztek, hogy akinek nem tetszik a pofám (lsd a hozzászólásod) az majd alkalom adtán nem fogja magát azzal kínozni, hogy az én írásomat olvassa. Persze ez téves hozzáállás volt. Van, akinek muszáj beleugatni mindenbe.
1
Ez egy válasz JakeAmazing 2025. május 27. 19:26-kor írt üzenetére.
WaderLaci
2025. május 12. 10:56
Történetek: Terápia 3. rész
Hihetetlenül jó történet lett a végére. Csak gratulálni tudok hozzá. És még a kínzások is ötletetek, nem elcsépeltek. Kár, hogy az író nem élt át hasonló eseteket, és így a kínzás érzése kicsit elnagyolt lett.
1
WaderLaci
2025. április 17. 07:41
Történetek: Terápia 1. rész
1. írásnak jár tőlem a 10 pont, megelőlegezve a jó folytatást... De lenne még bőven mit csiszolni a fordításon! Nem ártana figyelembe venni például azt, hogy lehet, hogy Angliában evidens, hogy mit tartanak "régi iskolának" az üzleti életben, de szerintem kevés olvasó tudja, hogy mit is kellene ez alatt érteni. Hasonló esetekben nem ártana vagy valahogy némi magyarázatot hozzá tenni, vagy kihagyni a kétséges részt. És ez csak egy, a több furcsaság közül.
1
WaderLaci
2025. április 13. 00:32
Történetek: Haputah fáraó sírja
Nagyszerű ötlet, és remek kivitelezés! Csak gratulálni tudok hozzá. Akinek pedig nem tetszik, mert túl sok benne a történet, és ezért esetleg "unalmas" a számára... hát az temesse el magát Haputah helyére!
2
WaderLaci
2025. március 25. 15:55
Történetek: Lélekkufár
Ami a címet illeti, nem tudom, hogy honnan lehetne ismerős. Az igazat megvallva, talán az ötödik vagy hatodik címverzió lett EZ a cím.
A pokol, vagy a mennybejutás leírásához valóban a Constantin a démonvadász adta a képi alapot. És tulajdonképpen igazad van, a vége is tulajdonképpen nagyon hasonló, de ennek másutt kell keresni az okát! Valójában maga, hogy a halálban való önfeláldozás a mennyország kapuja, azt még korábban egy Jézus nevű illető hirdette és cselekedte.
De nem igazán esett le, hogy milyen hibák alapján gondoltad fordításnak. Azt nem feltételezem, hogy csak az alapján, hogy magyarul nem születhet egy ilyen "irodalmi" írás. Csak érdekességként elmesélem, hogy eredetileg csak egy gagyi, az oldalra szánt pornónak indult nálam még régebben, és valóban az említett film újranézése adta a végső lökést, hogy az olvasott formában megszülessen ez az írás. És ami azt illeti, az eredeti ötletemből alig maradt meg valami.
1
Ez egy válasz Ulysses 2025. március 25. 14:07-kor írt üzenetére.
WaderLaci
2025. március 18. 06:54
Történetek: Kutyasétáltatás 2. rész
Sajnálom, hogy ilyen gyorsított ütemben vége lett. Ki lehetett volna hozni belőle még pár érdekes részt. A helyesírás is sokkal jobb lett, mint az előzőnél. És alapból örülök, hogy a sok leszbikus után megjelent a heteró is, mégpedig nagyon kedves történetben. Ez már közel került nálam a maximális pontszámhoz. A szememben csak az rontotta le, hogy bár nagyon jól ötvözöd az események és a szex egybekapcsolását, mégis valahol túl sok eseményt áldoztál fel a szex oltárán. Ezen talán az segíthetett volna, ha kicsit részletesebb lett volna az életeseményeket lezáró utolsó pár mondat.
0
WaderLaci
2025. március 17. 08:45
Történetek: Időutazó 1. rész
Itt-ott stilisztikai borzadály, de az lehetne a kisebbik hiba. Az alap ötlet zseniális lenne, és sokkal többet lehetne kihozni belőle némi plusz karakterrel (saccra 2-3000 karakter a sci-fi vonalára, valamint 1-2000 karakter a család és az életkörülmények vonalára). Viszont a szereplők kora... elbírtak volna még a szereplők pár plusz évet.
Egészében: elnagyolt, összecsapott, és gyerekes. De azért megérdemel néhány magas pontot minden értékelési vonalon.
2
WaderLaci
2025. március 10. 17:07
Történetek: Pálcamesék - Prológus 2. rész - Éretlen gyümölcsök
Ne vedd rábeszélési kísérletnek, de egy próbát megérne talán. Persze mindenki máshogy reagál, máshol vannak a határai. De amiket (a többi írásomban is) leírtam, azok mind létező hatások... csak esetleg nem mindenkinél ugyan úgy és ugyan ott.
1
Ez egy válasz Erika43 2025. március 10. 15:57-kor írt üzenetére.
WaderLaci
2025. március 10. 16:58
Történetek: Pálcamesék - Prológus 2. rész - Éretlen gyümölcsök
Megpróbálom leegyszerűsíteni: megszületett a történet, egy történet egy félprofi fenekelő férfiról. Ez volt a Pálcamesék1 - Szofi. Az illető profi módon fenekel különböző embereket, de men fizetség fejében (ezért félprofi). Érkeztek volna még utána különböző emberek különböző fenekelései is, ahol azok, akik kapják, különböző okok miatt kapják, különböző módokon. Ezek közül a történetek közül több is félkész állapotban van, de ha el is készülnek, akkor sem fog tudni mind ide kikerülni, mivel több történet is szexmentes fenekelést tartalmaz.
Később született egy ötletem ahol a főszereplő ugyan az a férfi, de még csak nagyon kezdő szinten fenekel. Konkrétan egyetlen fiatal lány van, akit időnként elfenekel. Ez volt a Pálcamesék prológus 1 - Gyümölcsök. Ebben a mostani második részben bővült az elfenekeltek száma (mivel Flóra és Zoli valószínűleg nem utoljára karolta át azt a diófát), mégpedig az első részben elfenekelt Eszti barátnőjével. Egy újabb részben még tovább fog bővülni a fenekelek köre, egy újabb, az előzőkhöz kötődő kapcsolat alapján. Ez lesz a harmadik rész. És talán jön majd egy negyedik rész is, ahol a helyszín, és az elfenekeltek visszatérése fogja bekapcsolni a történetbe az elején említett félprofi fenekelő férfit (viszont azt még én sem tudom, hogy ez a prológus negyedik része lesz-e, vagy a fő történet egy újabb része).
Mivel ennek a három (négy?) történetnek az eseményei még a profi fenekelő lét előttiek, ezért lettek előzményként (prológus) feltűnteve. Remélem így már tisztább a kép 😊
1
Ez egy válasz Éva596 2025. március 10. 15:45-kor írt üzenetére.
WaderLaci
2025. március 10. 15:24
Történetek: Pálcamesék - Prológus 2. rész - Éretlen gyümölcsök
Még nincsen a többihez rendezve, az általában csak a következő nap szokott megjelenni (ami remélem senkit se zavar különösebben). Ehhez tartozik egy előzmény írás és egy utó írás is! (előtte: Pálcamesék prológus 1 Gyümölcsök és utána a Pálcamesék1. - Szofi) És a rendezés sem egyszerű, mivel ez egy köztes rész (megjegyzem, már csak 1 köztes rész lesz, ha valamikor elkészül, viszont te azt valószínűleg nem fogod olvasni).
Nálam csatabárd sosem volt kiásva 😂. Ha kell megvédem magamat, ha úgy van szívesen vitázok, de haragudni nem igazán tudok (na jó, 2-3 idiódát leszámitva itt, de te nem vagy köztük)
1
Ez egy válasz Éva596 2025. március 10. 11:34-kor írt üzenetére.
WaderLaci
2025. március 4. 20:38
Történetek: Cyberpunk
Fenekelés valóban nincs benne. Több minden miatt is odanyomhattam a jelölést véletlenül is, félreértes miatt is. De talán elfér az is.
Ami azt illeti, hogy nincsenek hozzá ismeretek... Pontosan ezért van előtte a megjegyzés, hogy figyelmeztessen, hogy mit kell hozzá ismerni. Nem állhattam neki az egész Cyberpunk világot leírni itt, ez nyilvánvaló azt hiszem. Aki jobban bele akarja élni magát a helyszínekbe, karakterekbe, annak javaslom, hogy nézzen meg néhány végigjátszást a YouTube-on, de azt hiszem sikerült enélkül is utalnom a játék apokaliptikus, technokrata világára. De úgy sejtem, kevesen fogják ezt emiatt az írás miatt megtenni. Viszont ha csak egy embert is sikerül a játék felé terelnem, annak külön örülök (pedig nem szponzorált sem a játék kiadója, sem egyik játékosa sem 😏). A magam részéről amolyan kedvcsinálónak szántam a játékhoz - mégha én nem is játszottam vele a gyenge számítógépem miatt - mivel az igazat megvallva nekem nagyon bejön a játék hangulata. De az sem elhanyagolható, hogy nem kellett az olvasókat egy egész világ leírásával terhelnem.
1
Ez egy válasz Erika43 2025. március 4. 19:34-kor írt üzenetére.
Törölt felhasználó
2025. február 20. 15:46
Történetek: Petra mostantól istennő
Egyezzünk ki abban, hogy az oldalnak hihetetlenül rosszul kialakított besorolásai vannak ebben a témakörben, és a téma analfabélái döntenek az írásokról. A B(kötözés) D(dominancia) S(szadizmus) M(mazochizmus) nagyon sokrétű és oldalú "sportág". Valamikor én magam is szorgalmaztam a téma szétválasztását, ami odáig jutott, hogy megjelent a különálló fenekelés/spanking cimke. Viszont ha a téma minden szegletét külön cimke alá akarnánk besorolni, akkor 1.) több, mint duplájára nőne a tagek száma 2.) maguk a feltöltők se tudnák, hogy hova sorolják be az írásaikat. Arról nem is szólva, hogy a szerkesztők is teljesen sötétben tapogatóznak ebben a világban, így még azt se lehetne, hogy ők sorolják be az írást valamelyik kategóriába. Ők csak annyit látnak, hogy megdugnak-e valakit a történetben, méghozzá részletezett leírásban, vagy sem. Ha nem, akkor az írást elutasítják és kész (ezen az alapon a korai időmben dobták vissza írásomat). Ez egyébként szerintem sajnálatos, mivel sok jó történettől esnek el így, és sok intelligens, magas fokú beleélő képességgel rendelkező potenciális olvasó marad ki a számukra. De ha őket kielégíti a gagyipornó kedvelők tábora, és semmi kedvük (legalább néha) minőségre törekedni... legyen nekik.
2
Ez egy válasz Erika43 2025. február 20. 14:47-kor írt üzenetére.
Törölt felhasználó
2025. február 20. 10:56
Történetek: Petra mostantól istennő
Ezzel nem értek egyet. Pont ellenkezőleg: tökéletes a besorolás! Tökéletesen van leírva a sub behódolása és a domina uralma. Pontosan erről (is) szól az s/m. A domina örömmel látja, ahogy a sub engedelmeskedik neki, és a sub számára az örömöt okozó feladat, hogy engedelmeskedjen a dominájának. Pontosan erre írtam korábban, hogy ebben a kezdetben rengeteg a potenciál. Hiszen a domina bármilyen feladathoz hozzá kötheti az élvezetet. Annácskának le kell feküdnie egy idegen, ronda és visszataszító férfival, hogy élvezhessen? Netán fel kell keresnie egy exét, és azzal kell lefeküdnie? Vagy szó szerint áruba kell bocsátania magát? Megteszi. De a kellemetlen feladatok között a domina nem hagyja, hogy éhesen maradjon. Engedi neki az orgazmust... De csak jutalom szerűen. Ha mindent pontosan és jól csinált. És így még teljesebb az élvezet. Mert nemcsak elélvezhet a sub, de az is öröm lesz a számára, hogy TÖKÉLETESEN hajtotta végre a feladatát.
Összegezve: ez egy tökéletes leírása egy domina/sub kapcsolatnak.
2
Ez egy válasz Erika43 2025. február 19. 20:29-kor írt üzenetére.
Törölt felhasználó
2025. január 24. 15:57
Történetek: Nimfomániások
Bár kissé túlzásba vitt volt a felesleges dialógus (szerintem), de maga a története és a leírása több, mint gondolatébresztő volt számomra.
Ha gondolod, lenne még pár észrevételem privátban. Az emailcímem elvileg kint van. Örülnék neki, ha megkeresnél.
1
Törölt felhasználó
2025. január 19. 01:15
Történetek: Éva
Rendkívül egyszerű történet, mondhatni gyermeteg. A helyesírás ritka pocsék. Mindezt viszont bőven menti, hogy első mű. Ha az ötödik is ilyen lesz, az tőlem is bőséges lepontozást fog kapni, de egyelőre győzött nálam a kezdők iránti jóindulat, és ezért kapott magasabb pontot, mint amit megérdemelt volna eredetileg.
Kedves Kriszta! Figyelmeztetlek már jóelőre, hogy olyan témába vágtál bele, aminek ezen az oldalon kevés a becsülete. De remélem, ez nem nagyon fogja elvenni a kedved az írástól, és ki tudsz majd még forrni egy remek spanking vagy s/m íróvá.
1
Waderlaci
2024. július 20. 05:10
Történetek: Lelépő
Köszönöm.
Azt elárulom, hogy majdnem fenekelés nélküli lett a történet. Viszont ha már adódott a lehetőség, akkor éltem vele. Korábbi vitákba és kommentekben előjött, hogy többeket érdekelne a nő fenekel férfit felállás, és az oda-vissza felállás. Az előzőből kevés van, az utóbbi pedig talán egyáltalán nem volt eddig. És mivel ezek jól ide illeszthetőek voltak... így ebbe írtam bele.
3
Ez egy válasz Indiana Jones 2024. július 18. 23:32-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. július 18. 20:00
Általános -> Társalkodó - bármiről
Ennek most örülnöm kellene, hogy a sok mocskolódás után, ahelyett, hogy megindokolnád a vádjaidat (amit tőlem annyira elvártál és meg is kaptál!), inkább egy jól sikerült kanyarral kihátrálsz? Hip hip hurrá. 
Mi lenne, ha inkább golyókat növesztenél, és egyszer az életben választ adnál? Mivel egyetlen felvetett érvemet sem cáfoltad, csak lemondtad, egyetlen kérdésemre sem adtál választ, inkább nem odaillő dolgokról beszéltél hosszasan, és nem merted kimondani azt sem, amit csak sugallni próbáltál végig. 
De nekem is elegem van az egészből. Hiába, andreas talpnyalói ellen, vagy a gyáván gyűlölőim ellen nem lehet mit tenni.
1
Ez egy válasz doriangrey 2024. július 18. 19:25-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. július 18. 16:40
Általános -> Társalkodó - bármiről
Csak úgy összegzésképpen:
Nem én hoztam fel andreast. Beszóltam neki, a saját írásomnál, ez tény. Sajnos abban a hiszemben voltam, hogy jogom van megvédeni magam, esetleg még netán véleményezni a véleményt. Valóban nem tudtam, hogy itt a hazugság az igazi értékmérce, ahogy arra szürke dórianna barátunk felhívta a figyelmemet. Ezt a magam részéről hihetetlenül elkeserítőnek tartom. Annyira azért nem, hogy emiatt felvágjam az ereimet (amit szemmel láthatóan sokan szívesen vennének itt). Én csak elképesztően tágan vett kettős mércét látok mindebben, aminek én a rossz oldalán állok. Néha megesik az ilyen. De hogy mindig? Az már kicsit gyanús nekem. Az, hogy néha az ember a kettős mérce rosszabbik oldalára kerül, az néha megesik, már csak a statisztika alapján is. De, ha MINDIG csak az egyik oldalán van az ember, akkor ott már felmerül a gyanú, hogy az már a személyének szól. Egyébként korábban már többször elmondtam andreas védőinek is, hogy én elhinném, hogy andreast félreismertem... ha ennek valaha is láttam volna bármi jelét. Elhinném, hogy jó kritikus, ha valaha is olvastam volna tőle egyetlen kritikára akár csak hasonlító bármit is. Tiszteletet is kaphatna, ha valaha is találkoztam volna akár csak nyomokban is a legcsekélyebb tisztelettel is felém. Hja igaz, elfelejtettem: nekem földig kell bókolni őelőtte, de neki természetes, veleszületett joga, hogy kihúza a szótárából a tiszteletet velem szemben. De ez nem kettős mérce, ugyan már, hát hogyan is mertem ilyent még csak gondolni is! 

Még egy megjegyzés cseppet sem kedves szürke barátom: ha ennyire nem tetszik, hogy véleményt merek mondani, akkor tessék, írd le nyugodtan, hogy húzzak a picsába az oldalról. Persze, ahhoz hangyányi bátorság is kellene, ami neked nincs. De ezúttal egyszer az életben legyen egy kis tököd, és mond ki!
3
Waderlaci
2024. július 18. 16:18
Általános -> Társalkodó - bármiről
Érdekesebb lett volna, ha a felperes számára indokolt kritikákat is beleszúrtál volna. Ja hogy olyan nincs! 
Tökéletes bíró lennél! Bíró úr kérem! A vádlottnak olyan szép szeme van, ezért el kell engedni! Igaza van ügyvéd úr. Szép szeme van, és ezért az ítéltem, hogy elengedem, hiába, hogy 200 embert ölt meg saját kezűleg bizonyíthatóan. 
Andreas hazugságának és kétszínűségének bizonyítási eljárását lásd alább. Láthatjuk a kiragadott példák alapján, hogy csak kiragadott példákról van szó, amiknek gyakorlatilag semmi közük az adott ügyhöz, legfeljebb az alperesről mutat egy egyoldalúan pozitív képet, a felperes teljes kizárásával. Ezen felül egyértelműen kettős mércét állít fel: az alperesnek megadja a jogot, hogy "kritikusi" minőséget vegyen fel, miközben nem követeli meg tőle a kritikusi magatartást. Ezen felül megtiltja a felperesnek a véleménye kinyilvánítását, miközben az alperesnek ezt minden korlátozás nélkül engedélyezi, egy légből kapott, saját magának a felperesre kivetített hibáiból összegyűjtött személyiségrajz alapján.
3
Ez egy válasz doriangrey 2024. július 18. 09:41-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. július 18. 16:02
Általános -> Társalkodó - bármiről
Ímé a magyarázat: nyugodtan olvass, amit akarsz, és nyugodtan mond el róla, hogy mit gondolsz. A kritika sokat tud segíteni, különösen a negatív kritika. 
És az sem kötelező, hogy író legyél, ahhoz, hogy kritizálj. Nincs mindenkiben elég bátorság ahhoz, hogy kiálljon mások elé, és ezzel nincs is semmi gond. Attól még nagyon is megláthat valaki dolgokat. 
Viszont! Ha már egyszer megmutattad, hogy mit tudsz, akkor azzal megmutattad azt is, hogy milyen alapon nyugszik a kritikád. Ez körülbelül olyan, mintha olyan ember mondja azt, hogy rosszul kevergeted az ételt, aki rácsodálkozik a fakanálra. Bizonyította, hogy nincs benne hozzáértés, de közben hozzáértőnek adja el magát. Vagy ez csak szerintem visszás helyzet? 
És még valami: különbséget kellene tenni kritika, és a beleböfögés között! Azért a kettő messze nem ugyan az!
3
Ez egy válasz Indiana Jones 2024. július 18. 09:29-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. július 18. 15:51
Általános -> Társalkodó - bármiről
Nem fogom újra leírni, amit Virágnak elmeséltem, te is el tudod olvasni. Ott leírtam, hogy milyen alapon mondom andreasról, hogy hazug és kétszínű. 
Mellékesen: az igaz, hogy beszóltam andreasnak. De nem én hoztam fel őt itt témának! És ugyancsak mellékesen: szerinted a vádlónak kell bizonyítania, hogy igaz a vádja. Ezzel tökéletesen egyetértek! Csak valahogy a kettős mércét nehezen veszi be a gyomrom, nevezetesen, hogy andreas vagy a szürke dóri nyugodtan vádaskodhat ellenem minden bizonyíték nélkül, de én csak akkor mondhatok véleményt róla, ha felsorolom tételesen amivel vádol, és tételesen bizonyítom hogy nincs igaza. Ez mi más, mint kettős mérce, és érdekes, hogy ellenem. Ezt nem szabad észrevennem? Miért nem?
3
Ez egy válasz salsa 2024. július 18. 08:51-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. július 18. 15:41
Általános -> Társalkodó - bármiről
Köszi, hogy segíteni próbáltál a mi kis szürke dórikánkkal szemben. És egy magyarázatot ki is lőttél, de akad még pár oldala a dolognak. 
Vegyük a tényeket: andreas két leggyakoribb kommentje hozzám, hogy "nem az én világom" és hogy "nem tetszik". Logikailag ezek a kommentek csak úgy születehetttek, ha 1.) ami leírtál, hogy el sem olvasta. Tehát így a "kritikája" hazugság az elejétől a végéig, hiszen olyanról beszél, amiről semmit sem tud. 2.) elolvasta, mivel mégis az ő világa. Vagyis azt hazudta, hogy nem az ő világa, miközben mégis az. 3.) bár nem az ő világa, mégis elolvasta, hogy kritikát tudjon róla írni. Ez lenne a legjobb lehetőség, hogy kritikát akar írni. Viszont az, hogy nem tetszett, és ennyi, az nehezen nevezhető kritikának! Ha már kritika, akkor legyen kritika. Mondja el, hogy mi nem tetszett neki benne. De! Az alapját az egésznek pocskondiázni, miközben az fel van tüntetve, az nettó baromság. Ha egy s/m írást olvasok, akkor abban alapvető, hogy valaki szenvedni fog, hogy valakinek fájni fog. Ezt el kell fogadni bárkinek, aki az ilyeneket elolvassa. Vagy legalábbis illendő lenne elmesélni, hogy szerinte miről kellene szóljon egy s/m írás, és ezzel együtt felvállalni, hogy hülyének fogják tartani, mert azt várja el, hogy s/m cimke alatt olyan írás szerepeljen, aminek semmi köze az s/m-hez. Ez viszont az önmagának való hazugság súlyos esete. 
Tehát itt vannak andreas hazugságának főbb lehetőségei.
3
Ez egy válasz cvirag 2024. július 18. 08:26-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. július 18. 15:23
Általános -> Társalkodó - bármiről
Ehhez csak gratulálni tudok! Olyan csodás terelés, és csúsztatás lett, hogy az csak na. De a válasz a kérdésemre... hát ahhoz semmi köze nincs.
3
Ez egy válasz doriangrey 2024. július 18. 00:03-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. július 17. 23:14
Általános -> Társalkodó - bármiről
Azt s kurva! Na ezt sose hittem volna! Így már tökéletesen érthető minden! Tehát a hazugság a jó szerinted (szerintetek)? Hol a jó francban élünk, hogy a hazugság az etalon? 
Na MOST rajtad a bizonyítás sora: magyarázd már el nekem, hogy miért jobb egy hazugság ezer igaz szónál? (és ne merj azzal jönni, hogy mert ezen az oldalon ha úgy vesszük hazugságok jelennek meg, mert a fantázia és a hazugság között akkora a különbség, mint andreas és a korrekt komment között!)
4
Ez egy válasz doriangrey 2024. július 17. 23:08-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. július 17. 23:04
Általános -> Társalkodó - bármiről
Bocsi, kimaradt: az az igazán jó kritikus, és az az igazi nyelvtanáci, aki három begyakorolt szónál többet nem tud leírni helyesen? És ő kritizál megdönthetetlenül minimum 6000, de sokszor több 10.000 karaktert? Nincs itt valami hiba? Csak szerintem visszája mindez a normálisnak?
5
Ez egy válasz doriangrey 2024. július 17. 22:37-kor írt üzenetére.
Waderlaci
2024. július 17. 23:00
Általános -> Társalkodó - bármiről
Az, hogy nem számítottál tőlem rendes válaszra, az is jelzi, hogy mekkora ismerettel vagy rólam, és mekkora hatalmas tudás alapján bírálsz és ítélsz meg. Veled szemben én andreasról csakis a kétszínűsége és a hazugságai alapján nyilatkoztam eddig is, és ez után is. A ma megjelent íráshoz nyugodtan hozzászólhattál volna, mert egyrészt nem vagyok az a sírós fajta, másrészt az, hogy hülyeségeket találsz ki, hogy legyen mibe belkötnöd, az számomra inkább nevetséges, mint elkeserítő. Főleg ezek után, miután saját magadnak mondtál ellent: szerinted becsülendő, ha valaki mer rosszat mondani, azt el kell fogadni... kivéve ha azt a rosszat én mondom. Andreas ha pocskondiázza a munkám, az jó dolog, és én vagyok a hülye, hogy miért nem úgy írtam, ahogy őandreasságának tetszeni méltóztatik, de ha az igazságot mondom ki róla amiben annyi a jó dolog, mint andreas komnentjeiben, az egy nagyon rossz dolog. Vagyis: a hazugság az jó, és az igazság az rossz. Biztos, hogy bennem van a hiba, ha én ezt pont fordítva gondolom?
4
Ez egy válasz doriangrey 2024. július 17. 22:37-kor írt üzenetére.