Hírek

31.

Szingli pörgés 2. fejezet - Külföldi szeretők 24. rész

Kedd
Lorena hétfőn találkozott egy, a netről megismert pasival, de mivel személyesen nem működött a kémia közöttük, így Lorena már a randi alatt tudta, hogy nem lesz folytatása a dolognak. A lánynak a kedd délutánja is szabad volt, ezért elhatározta, hogy aznap egy másik a sráccal fog összefutni, méghozzá azzal, akivel már több napja folytatott beszélgetést. A kiszemelt fiút Áronnak hívták, és viszonylag hamar elárulta, hogy leginkább csak a szex érdekli. Szerette a kétértelmű társalgást, illetve sűrűn dobott fel szexuális tartalmú vicceket. Lorena biztos volt benne, hogy Ő lesz a tökéletes választás munka utánra.
A lány a villamosmegállóban állva is meg volt elégedve Áronnal, aki egy fejjel lehetett magasabb tőle, barna haját elől felzselézve hordta, arcának pedig körszakállal adott keretet. A találkozást és a kötelező rövid csevegést követően, elindultak az egyik közelben lévő borozó irányába.

Bajt keresve

Bajt keresve Bajt keresve Bajt keresve

30.

Balatoni romantika

A munkalyre új rendszergazda érkezett, egy 30 körüli sportos férfi. A kolléganők elkezdtek versenyezni érte, de én nem álltam a sorba.
Talán, ezért esett rám a választása. El-el hívott egy kávéra, ebédelni, moziban is voltunk.
Júniust írtunk, mikor elhívott a lakására. Sajnos nem lett a mindkettőnk által várt randiból semmi, mert el kellett utaznom egy temetésre, de megbeszéltük, a hétvégén lemegyünk a Balatonra néhány napra.
Nyári este volt, ő jött értem kocsival a megbeszéltek szerint, és indultunk is a tóhoz.
Mire odaértünk már sötétedett. Beszélgettünk és zenét hallgattunk az úton. A partra érve ledobtuk törölközőinket egy padhoz, majd ő a farmert fürdőnadrágra cserélte.
Én kicsit feszesebb egybe részes hosszú ruhában voltam, papucsomat ledobtam a pad alá, majd a ruhával kezdtem szenvedni, Neki háttal álltam, mire odalépett, és hátul a ruhát kicsit meghúzva lesegítette rólam.

Évi története

Sziasztok Évinek hívnak. Villány mellett egy kis faluban lakom. És ez a történet az én élményeimet meséli el. Mivel valós dologról van szó, nem szeretnék neveket írni, hogy megtartsam az inkognitómat. Erre mifelénk mindenki ismer mindenkit így is lehet, hogy egy páran rám ismernek. Na mindegy ennyi kockázatot vállalok.
Szóval! Elég rég kezdődött nálam ez a dolog. Most 30 éves vagyok. 175 cm magas kb 60 kg. Hosszú barna göndör hajam van. Elég vékony vagyok, de nem túlzottan asszem. Szerintem szép nagy kerek melleim vannak (75 C), nagy élénkvörös színű mellbimbóim, kerek fenekem, és elég hosszú combjaim. Mivel elég sok fizikai munkát végzek esélyem nincs elhízni.
12 éve élek együtt a párommal, aki kamionos. Ezért elég keveset van itthon, így régen gyakran masztiztam, ha már nagyon kielégületlen voltam. Elég nyitott voltam az új dolgokra még fiatalabb koromban, de a párom egyáltalán nem ezért kivesztek belőlem ezek a dolgok.

29.

Távkapcsoló

- Allie! Hol a távkapcsoló?
- A kávézóasztalon! - kiáltotta vissza a húgom a konyhából.
Hallottam hogy a hűtő körül matat. Valószínűleg újabb szendvicset csinál magának. Folyton mondom neki hogy vigyázzon a szénhidráttal, de kocogásmániás volt és napi két mérföld futás mellett mellékhatások nélkül annyit ehetett amennyit akart.
A kávézóasztal egy masszív, európai stílusú fém-üveg bútordarab volt, amit apa az egyik üzleti útjáról hozatott haza. Megnéztem, de nem volt ott a kapcsoló. Megnéztem a kanapé két oldalán levő asztalkákat is, de ezeken sem találtam. Ez lehangoló volt, mert ha nincs távkapcsoló, nincs film. A Blu-Ray lejátszónak a bekapcsológombot leszámítva nem voltak gombjai. Ki- és be lehetett kapcsolni, de csak ennyi.

Emlékezetes vizsga

Ma is egy hosszú és fárasztó vizsgáztatáson voltam túl. A téli vizsgaidőszak a vége felé közeledett és egyre kevesebb sikerélményt adott: sajnos a kevésbé szorgalmas diákok maradtak az utolsó napokra. Szinte minden időpontot ki kellett használni: különösen kellemetlen volt a péntek délután, amikor már mindenki hazafelé igyekezett volna. Ráadásul éppen aznap volt a negyvenedik születésnapom, este a férjemmel és a barátokkal eltöltendő vacsorára is készülnöm kellett. De még nem mehettem el az egyetemről: bár igyekeztem és délután négy órára valamennyi vizsgázó befejezte – ilyen vagy olyan eredménnyel –, nem sokkal azelőtt azonban az egyik hallgató telefonált, hogy vonattal érkezik, amely késik, így kénytelen voltam még várni.
A szabályaink szerint, ha csak egy hallgató marad, az oktatón kívül még valakinek a teremben kell maradnia.

26.

Tengerparti látogatás 1. rész

Tizenhárom éves kamasz fiú voltam, amikor szüleim a nyári szünidőben Anni nénémhez küldtek nyaralni, aki egész nyáron egy kis szigeten lévő nyaralóban lakott a tengerparttól nem messze. Anni harmincnyolc éves jó alakú nő volt gyönyörű mellekkel. Szexpartnerei biztos voltak, de férjétől elvált, és egy ideje egyedül élt. Így aztán nagy izgalommal készültem a nála töltendő nyaralásra. A nyaralótelep, ahol egy bungalót bérelt, 5-600 méterre volt a kikötőtől, ezért lejött értem a komphoz.
A bungaló a többitől kissé távolabb, egy kis domb tetején állt, s miközben a teraszon vacsoráztunk, nagynéném azt kérdezte:
– Van kedved lejönni holnap reggel a strandra?

Kiadó albérlet

Miközben a lakás helységeiben kalauzoltam, alakját figyeltem. Sportos testalkata, szép arca és rövid barna haja nagyon megfogott. Miután végeztünk a lakás körbe járásával, a szobába invitáltam egy pohár italra, további beszélgetésre, és elnézést kérni a kellemetlen helyzetért. Az italt elfogadta, és hosszasan beszélgettünk a lakásról, majd miután minden kérdése elfogyott, elnézést kértem. Nagyot nevetett és kiderült, hogy ő egyáltalán nem jött zavarba, ellentétbe velem.
Aztán egyik pillanatról a másikra, annak ellenére, hogy vad idegenek voltunk – teljesen közvetlen magánbeszélgetést folytattunk. A beszélgetés egy órán át tarthatott, amikor távozni készült. Mielőtt elment volna, felajánlottam, hogy bármikor benézhet, ha további kérdései merülnének fel, vagy jobban szeretné megismerni a lakást. Szombat délután aztán ismét filmnézés közben csengettek, és ismét egy szál alsó nadrágban lépkedtem az ajtóhoz.