Hírek

26.

Tengerparti látogatás 1. rész

Tizenhárom éves kamasz fiú voltam, amikor szüleim a nyári szünidőben Anni nénémhez küldtek nyaralni, aki egész nyáron egy kis szigeten lévő nyaralóban lakott a tengerparttól nem messze. Anni harmincnyolc éves jó alakú nő volt gyönyörű mellekkel. Szexpartnerei biztos voltak, de férjétől elvált, és egy ideje egyedül élt. Így aztán nagy izgalommal készültem a nála töltendő nyaralásra. A nyaralótelep, ahol egy bungalót bérelt, 5-600 méterre volt a kikötőtől, ezért lejött értem a komphoz.
A bungaló a többitől kissé távolabb, egy kis domb tetején állt, s miközben a teraszon vacsoráztunk, nagynéném azt kérdezte:
– Van kedved lejönni holnap reggel a strandra?

Kiadó albérlet

Miközben a lakás helységeiben kalauzoltam, alakját figyeltem. Sportos testalkata, szép arca és rövid barna haja nagyon megfogott. Miután végeztünk a lakás körbe járásával, a szobába invitáltam egy pohár italra, további beszélgetésre, és elnézést kérni a kellemetlen helyzetért. Az italt elfogadta, és hosszasan beszélgettünk a lakásról, majd miután minden kérdése elfogyott, elnézést kértem. Nagyot nevetett és kiderült, hogy ő egyáltalán nem jött zavarba, ellentétbe velem.
Aztán egyik pillanatról a másikra, annak ellenére, hogy vad idegenek voltunk – teljesen közvetlen magánbeszélgetést folytattunk. A beszélgetés egy órán át tarthatott, amikor távozni készült. Mielőtt elment volna, felajánlottam, hogy bármikor benézhet, ha további kérdései merülnének fel, vagy jobban szeretné megismerni a lakást. Szombat délután aztán ismét filmnézés közben csengettek, és ismét egy szál alsó nadrágban lépkedtem az ajtóhoz.

25.

Párizsi kiküldetés 2. rész

Sajnáltam, hogy nem kísérhettem ki a feleségemet a repülőtérre. Nagyon hiányzott, bár csak egy hétre utazott el. A lányunk nagyon jól megvan anyummal, ezért igazság szerint még örülhettem volna is, hogy egy hétig újra legényként élhetek, de nem igazán tudtam. Bár nem volt már olyan szoros a kapcsolatom a feleségemmel, mint a legelején most is nagyon szerettem. Nem mindig tudtam ezt kifejezni, azért próbálkoztam. Az évek alatt a sex is ellaposodott, amit nagyon sajnáltam, de valahogy elfogyott a tűz, a varázs. Tudtam ezért leginkább én vagyok a hibás, de valahogy nem sikerült újra beindítani a dolgokat.
Megérkezése után beszéltünk, de aztán csak nagyon nehezen tudtam elérni Erikát. Mondta, hogy előadáson nem tud majd beszélni, és szeretné Klárával bejárni egész Párizst ezért részben ezt meg is értettem, de azért hiányzott.

Alex elmeséli 1. rész

Sziasztok! Alexandrának hívnak, de mindenki csak Alexnek hív a városban ahol lakom, vidéken. Olvastam a történeteket és rászántam magam, hogy megosszam veletek az életem elmúlt tízegynéhány évében történteket. Most 28 éves vagyok. Szőke vállig érő hajam, feszes fenekem és melleim kerekdedek, de nem túl nagyok. Nem dicsérem magam, de mindig karban tartottam magam, hogy meg tudjam hódítani a pasikat. Most nem a fiúkkal szerzett élményeimről szeretnék írni - bár az is van jószerivel -, hanem más hímekkel való találkozásomról.
Elég korán rájöttem, hogy az, ami a lábam között van nem csak pisilésre jó. 11 évesen mikor már kezdett pelyhedzeni a nunikám jó volt dörzsölgetni és különböző dolgokat beledugdosni. Nem nagy dolgokat használtam, - mivel még elég szűk volt a bejárat, - csak kifogyott filctollakat és sorkiemelőket.

24.

Próba sátrazás

Hol is kezdjem? Hát ott, hogy befejeztem a középiskolát, de nem is, akár hogyan hanem kiemelkedő eredménnyel. Mivel én egy különleges gyerek voltam egész életemben, így hát nem a hagyományos sportokat (foci, kosárlabda, baseball stb.) szeretem mind a többi gyerek, vagy velem egykorú, hanem túrázni, hegyet mászni, kerékpározni (mountain bike) szeretem igazából. Így hát a középiskola elvégzése után a helyi főiskola extrémsportágak szakára fel is vettek. Hogy miért is szeretem ezeket a spotágakat? Hát szeretem a csendet magam körül, szeretem élvezni a naplementét a hegyeken, a csodálatos kilátást és az adrenalint. Igazból a 2-3 napos túrákat szeretem igazából, kis csoportban. Az érettségi ajándékom az anyutól pedig egy két hetes kirándulás volt a Sziklás hegységben.

Megrontásom tanulságos története 1. rész

- Nem akarom…
- Csitt! – parancsolta a nő szelíden, és a számra tette a mutatóujját. – Nem fog fájni.
Fogva tartva a kezemet, hüvelykujjával gyengéden a tenyerem simogatta, és ez furcsa, bódító hatást gyakorolt rám.
- Nos, azt hiszem, Noémi, hallottál már arról, hogyan zajlik férfi és nő között a közösülés. Ugye tudod, mit csinál egy férfi és egy nő, amikor csodás módon egyesülnek?
- Természetesen. Beszéltünk róla a suliba – feleltem hűvösen, de nem húztam el a kezem.
- A nőknek nincs meg a szükséges tartozékuk, hogy közösülhessenek egymással. Ezért segédeszközöket használnak. Egyesek műpéniszt erősítenek magukra.
Nyugtalanul egymásra tettem a lábaim.
- Mások a szájukkal kényeztetik egymást, ahogyan azt férfiak és nők is csinálják. Gondolom, erről is hallottál már.

19.

Lányka a nagyvárosban - Bevezetés

Tizennégy éves koromban elszöktem otthonról, mert apa, amikor megtudta, hogy megint megbuktam nagyon elvert. Szerencsém volt, mert felvett egy kedves TIR sofőr, aki bár csak pár szót beszélt magyarul megértette, hogy Pestre akarok menni. Az egyik megállóba vett nekem kaját és egy kis üveg unikumot, hogy átmelegedjek. Fincsi volt minden, és teli gyomorral rögtön sokkal jobban éreztem magam. Ekkor elkezdett ölelgetni és puszilgatni. Először kicsit fura volt, szúrt egy picit a bajusza, de amikor a lábam közé tévedt a keze kezdtem jobban érezni magam. Felhajtotta a szoknyámat és a bugyimon keresztül simogatta a nunimat. – Nézd mit mutatok – mondta, és lehúzta a sliccét. Előbukkant a farka. Nagyobb volt, mint apáé, amit egyszer véletlenül meglestem. Rátettem a kezem és elkezdtem simogatni. Selymes volt a bőre és apró gyöngyöző cseppek bukkantak elő a végéből. – Kóstolni meg.

Szobatárs 1. rész

Flora kilép a zuhanyfülkéből és vele együtt a gőz is kiszáll. Jól esett neki a forró zuhany a nehéz nap után. Mindenhol végigtörli magát és vállára teríti puha köntösét. Egyedül van a fürdőben. Tükörben saját szemébe néz. Arcát vizsgálja, világosbarna szemeit, picit hegyes orrát és telt ajkait. Hosszú sötétbarna haja a vállára omlik. Végignéz meztelen testé. Megsimogatja puha, nem túl nagy melleit. Keze lecsúszik izmos hasára. Megtorpan… Csupasz punciját nézegeti és óvatosan megsimogatja. Gyakran töpreng rajta, mi lehet az oka, hogy még nem dugta meg senki. Az elmúlt években pár srác udvarolt neki, de mindenkit visszautasított. Nem akart komoly kapcsolatot, viszont ribanc sem akart lenni. Ennek ellenére rendszeresen szokott maszturbálni. Van, hogy hetente többször is. Megérinti csiklóját és elkezdi lassan masszírozni. Érzi, hogy egyre nedvesebb lesz. Egy ujját feldugja magának és nagyon lassan ujjazza magát.