Újévi szeretkezés

Szavazás átlaga: 5.59 pont (37 szavazat)
Megjelenés: 2024. március 17.
Hossz: 11 701 karakter
Elolvasva: 903 alkalommal
Az idei, első szeretkezésünket írom le, amennyire csak lehetséges, a legapróbb részletekkel.
Ezen év első napja több, kellemes élménnyel is kényeztetett.
Este egy fantasztikus, új év nyitó, komolyzenei koncerten jártam Budapesten, ahol lelkileg teljesen feltöltődtem a kiváló zenészek, és előadóművészek profizmusától.
Igazi, fergeteges show műsort prezentáltak.
Úgy gondoltam, érdemes ezt megkoronázni, egy forró szeretkezéssel is, hiszen nincs is jobb, mint a csúcsig fokozni az élvezeteket, és azután kirobbanóan kielégülni.
Hazafelé a buszon beszéltünk is, és megkértem, várjon otthon megfürödve az ágyban.
Így is tett.
Csipke, és selyem ötvözetéből készült, teljesen áttetsző hálóingben volt az ágyba bújva, és megérkezésemkor a takarót felhajtva, így várt.
A selyem rucin keresztül minden nagyon jól kivehető volt.
Gyönyörű haja a vállaira omlott, melynek bódító illata azonnal elbűvölt.
Beletúrtam hát, és megcsókoltam, megöleltem, majd lágyan, adtam pár csókot a nyakára is.
Ott azonnal összeolvadtam volna Vele.
Megcsodáltam ahogy a csipke hálóingen keresztül, kirajzolódtak gyönyörű vonalai, szép, nem túl nagy, éppen Nekem való formás mellei, karcsú dereka, mely gömbölyű popsijával, ínycsiklandó körteformát alkotott, na meg a combjai között ékeskedő selymes szeméremdombjai, amitől a nyál a számban azonnal összefutott, és már, szinte éreztem is, annak nedvét a nyelvem hegyén.
Elmentem hát gyorsan fürödni Én is, és felvettem a Tőle, karácsonyra kapott szarvasos gatyát, amely így, az ekkorra már ágaskodó péniszem által vette fel a szarvas fejének tökéletes alakját.
Az orra kidudorodott, és a golyóim alkották az arcának gödröcskéit.
A nejemet is elbűvölte a közeledő szarvas látványa.
Lágyan végig simította a pofikát, és az orra hegyét finomat megmorzsolgatta.
Átöleltem, hozzá bújtam, a nyakát csókolgattam, és közben a kezeimmel már a popsiját, a combjait, és a kettő közt húzódó ívet masszíroztam az ujjaimmal.
Rövid csókolózás után az előttem lévő ágyra hanyatt feküdt, és párnával a feje alatt, a szemeit behunyva, várta a kényeztetést, hiszen tudta, sok csodás gyönyört fog átélni.
Letérdeltem az ágy elé, elhelyezkedtem a felhúzott combjai között, és először simogatva, majd csókolgatva indultam el, a szeméremajkai felé.
Nem siettem, ki akartam élvezni minden ízében.
Combjai belső oldalát csókolgattam, miközben a kezeimmel a popsiját simogattam.
A hajlatban nagyon finom részeket ízlelhettem, végig jártam a köldöke alatti lágy részt, és lassan eljutottam a puncijához, annak külső peremén nyalogattam fel, és le, közben bő nyállal nedvesítettem át.
Fentről lefelé haladva eljutottam egészen a popsi vonaláig, hol mélyebben, hol épp, hogy csak érintve izgattam a vulvát.
Amikor a nyelvem hegye épen, hogy csak érinti, azt élvezi leginkább az Én drágám.
Munkálkodásomat kélyes sóhallyal jutalmazta, amelytől a szerszámom megmeredt, majd intenzíven lüktetni kezdett.
Ez még inkább felhevített, és fokozta az iránta érzett vágyakozásomat.
A csúcs közelében járva már erőteljes, kélyes sóhajtások nyugtázták, jó úton járok.
Puncija ekkora már egy meleg, lédús, ellenállhatatlan, magához bilincselő finomság volt.
Itt megálltunk, hogy más módon is folytassuk az előjátékot.
Az eddig felhajtott tunikát most egy mozdulattal felhúztam a feje fölé, és levetettem Róla, ily módon, elő került a selymes, krémpuha teste.
Átöleltem, és testünk több ponton is teljesen összesimult, egybeolvadt.
Rövid ideig simogattam, kicsit lassúztunk az ilyenkor mindig lágyan felcsendülő dallamokra. Amik a televízióból csendültek fel.
Most az ágyon helyezkedett el, könyökeire és térdeire ereszkedve, fejét mélyen előre hajtva domborított előttem.
Haja a vállai mellett omlott le, mint egy csodálatos vízesés.
A tarkóján kezdtem el csókolgatni, mindkét oldalt, finoman a nyelvem hegyével érintve haladtam lefelé, végig a gerincén, annak vonalát követve a farokcsontja felé.
Kélyes nyögdécselésekkel nyugtázta, jó az irány, és az ütem.
A popsijához érve hangosan felnyögött, ez a legérzékenyebb testrésze, és az erogén zónája a popsiján lévő pici dudor, egy anyajegy.
Itt el is időztem egy darabig, amiért hálás visszajelzések érkeztek, mind szóban, mind hangtöredékekben.
Körkörösen a nyelvem hegyével minden apró felületet átjártam, le egészen a combja tövéig, majd vissza, nyalva végig a hajlatok peremét.
Fel-le ízlelgettem a teljes gerincvonalat, és éreztem, Bennem is emelkedik az adrenalin a sóhajai által.
Minden területet átjárva csókjaimmal, a tarkójához visszatérve, újra pózt váltottunk.
Most Én feküdtem hanyatt, és Ő helyezkedett el fölöttem.
Ilyen módon először a mellei közé került a nemi szervem, amelyet így izgatott, húzgálta közöttük fel, és le, és selymes vonalaival pattanásig fokozta az élvezetemet.
Most a kezeivel megmarkolta a péniszt, és fel le húzogatva a bőrt, valamint a nyelvével a hegyét csiklandozva csókolgatta.
A másik kezével a makkjaimat morzsolgatta lágyan, és hol vadul, hol finoman játszott a fütyivel.
Lassan áttért egy keményebb tempóra, amelyben már vadul, kiéhezve szopott, szinte a kirobbanásig feszítve a húrt.
Minden porcikám vadul bizsergett, a talpam hegyétől a fejem búbjáig, semmihez sem hasonlítható
t
éltem át.
A bizonyos pont előtt újra megálltunk, hogy kiélvezhessük minden ízében ezt a varázslatos együttlétet.
Most Ő feküdt hanyatt, féloldalra dőlve, Én a combjai mellett elhelyezkedve, így támadtam be.
Mit mondjak, ellenállhatatlan érzés amikor ilyen módon megközelítve lefetyelhetek.
Nyelvem hegyével a punci vonalán fel-le nyalakodtam kéjesen.
Ekkorra már tocsogott a drága a szaftos lében, ami még kívánatosabbá tette.
A vágytól felfokozva ki – bejárt a nyelvem a punciban, mindent átnyálazva kényeztettem őt.
Kezeim persze itt is elkalandoztak, a nyakának a vonalától, a mellei domborulatain át, a köldökéig, majd le a combjaihoz, egészen a popsija vonalig, annak minden ívét végig simogatva.
Legszívesebben addig nyalakodtam volna, ameddig vulkánként ki nem tör a vaginája, élvezettel fürödtem volna a spriccelő zuhanyban, nyeltem volna, mint ízletes nedűt, olthatatlan szomjúsággal, és szavakkal le nem írható élvezettel.
Azonban el akartuk még nyújtani az élvezeteket, így hát megint leálltunk.
Most már az előre odakészített síkosítóval simogattam végig puncija vonalát, kívül, és belül is bekenve azt a zselével, kicsit pettingelve is, ha már adta a helyzet.
Ezután az Én fütyimet is bekentem, miközben Ő is elsimította magán az oda kent krémet.
Rövid ideig simogattuk így magunkat, egymás látványát kiélvezve.
Tudtam, hogy eljött az idő, a várva várt behatolás, és ettől a szívem vadul verni kezdett, és máshol is lüktettek az erek Bennem.
Az ágyon ismét könyökeire és térdeire ereszkedve, most Nekem hátat fordítva domborította ki testét, annak gyönyörű vonalait.
M
ít
ó
látvány, és érzés volt, ahogy kutyusként közelítettem meg ily módon.
Betérdelve a combjai közé, lassan becsúsztattam a tűzforró, szaftos puncijába az addigra már kőkeménnyé meredt szerszámomat.
Hirtelen Engem is erőteljes forróság öntött el, amint megéreztem Benne a tüzet.
Ütemes ki be csúsztatással keféltem a falánk puncit, ami csak úgy szippantott magába, mint valami vakum.
Olykor előrehajoltam, és hol az egyik, hol a másik mellét masszíroztam, Ő pedig hátranyúlt a kezével, és megmogyorózott.
Mindketten teljesen átadtuk Magunkat a hévnek, ami magával ragadott Bennünket.
Nem csak tettel, de szavakkal is fokoztuk egymást, ilyenkor beleférnek legobszcénebb kifejezések is, mindenféle kitalált, és valós szituációból vett szerep.
Ő követel, Én pedig alázatosan teszek a kedvére.
Pár percig töcsköltünk így, amikor ismét pózt váltottunk, hogy minél színesebb, élvezetesebb legyen a szeretkezés.
Most Én feküdtem hanyatt, és Ő tolatott az ágaskodó szerszámomra, mint amikor az autó rátolat a vonóhorogra, és az rácuppan a helyére.
Átkaroltam a csípőjét, mely által így tövig magamra, karóba húzhattam.
Közben gyönyörködtem az elém táruló fenséges látványban.
Együtt lovagoltunk a végtelenbe, és tovább.
Combjaink egymáshoz csapódtak minden egyes behatoláskor, és felaljaztak mindkettőnket.
Most ismét pózt váltottunk, és az egyik kedvencem következett.
Az ágy melletti budoárnál folytattuk.
A széket megfordítva, annak ülő részére támaszkodva, mélyen előrehajolt a drágám, így a szemem elé tárult a kidomborodó, nedvtől tocsogó, édes vaginája.
Átkaroltam a derekát, és könnyedén becsúsztattam a szerszámomat.
Közben előre hajoltam, és a kezeimmel, hol a popsiját, hol a combjait, és a melleit simogattam.
Nincs ettől
ít
óbb
érzés, amikor Magunkat látva élem át a gyönyört.
Ütemesen, élvezettel lökdöstem tövig a húsos puncijába a péniszemet.
Újra leálltunk.
A szeretkezésünk során gyakran élünk a szerepjáték lehetőségével.
Most is ez történt.
Ő egy tanárnő, aki, miután leült az asztalához, az asztallap alatti üres területen a lábai csodás látványával kényezteti a tanulókat.
Ahol Én ülök, onnan jól látszik, a térd fölötti szoknyájának köszönhetően, hogy nem hord bugyit, és így képtelen vagyok a tekintetem másra vetni.
Ezt Ő jól tudja, és még nagyobb terpeszbe nyitja a lábait, hogy a combja tövében jól láthassam a csupasz punciját, annak, nedvtől megcsillanó selymes fényét.
Végre kicsengetnek, és Ő feláll az asztaltól.
Már csak ketten vagyunk a teremben, és Ő belülről bezárja kettőnkre az ajtót.
Ekkor már tudom, most jól megbüntet, amiért nem a tanulásra figyeltem az óráján.
Odajön hozzám, félre tolja a padot, és az akkor már a kezemben meredező péniszemre, Velem szemben ráül.
Így történt ez a szeretkezésünkben is.
Én Vele szemben, hátra dőlök az ágyon, Ő pedig békában, fölém guggol, és mint a hancúrlécen a night-clubos Hölgyek, tövig csúszik a szerszámomba.
Most Ő diktálja a tempót és a behatolás mélységét is.
Kéjesen lovagol, fel-le Rajtam, miközben fejét hátra vetve nagyot sóhajtozik, és a melleit masszírozza a kezeivel.
Vadul mozog fel-le, Én pedig, mint akit az ágyhoz bilincseltek, adom át magam az évezeteknek.
Pózunkat azzal változtattuk meg, hogy felülünk, Ő a hátam mögött kulcsolja össze a lábait, körbe fonva a testemet, és Én így, a derekát átölelve, szorosan magamhoz húzhatom, annyira, hogy a szeméremdombjaink teljesen összetapadnak.
Ütemes mozgással, mint a dugattyú, közeledünk egymáshoz, és távolodunk, de csak annyira, hogy a hegye épp csak ki ne csússzon ki a hüvelyből.
Közben érzékin csókolózunk, épp csak mártogatjuk egymásba a nyelvünket.
Újabb váltás következik.
Most előttem, hanyatt fekszik az ágyon, felhúzza a combjait, és szemből várja a behatolást.
Combjai közé térdelek, és becsúsztatom a péniszemet a vajpuhára főtt vulvájába.
Karjaimmal a fülei mellett, az ágyon támaszkodva masszírozom a puncija belső falait.
Ilyenkor Neki van rá lehetősége, hogy a szabadon lévő kezeivel a melleimet simogassa, morzsolgassa, sőt, kicsit megemelkedve, nyelve hegyével a bimbómat izgassa.
Ez az egyik legédesebbje a Vele átélt fantasztikus gyönyörűségeknek.
Mindenem beleremeg, a forró vágy feltüzel.
Még egy kicsit, csak a hegyét belemártva, körözök a kincses barlang bejáratánál, azután újra leállok.
Ekkorra már mindketten pattanásig feszültünk, és már csak az egymásba olvadásra vágyunk.
Hanyatt fekve, elnyúlik az ágyon, egyik lábát felhúzza a magasba, gyertyába, Én pedig a másik lába fölé, arra ráülve, térden közelítem meg.
Mint a kinyílt rózsa, úgy csábít a vagina, és egy pillanat alatt beszippantja a péniszemet.
Itt már nem sokáig bírjuk.
Mind testileg, mind lelkileg pattanásig feszítettük a húrt.
Még pár vággyal teli szó, erőteljes nyögdécselés, és érzem, mindenemet átjárja a jól eső bizsergés.
Innen már nincs megállás, a következő pillanatban, egy mindent elsöprő robbanással kilövellek, mint az ágyú, és teli fröcskölöm a tűzforró, szaftos puncit, annak tüzét spermámmal oltva.
Belé pumpálom az utolsó cseppet is.
Még egy kis ideig, kielégülten,
os
an
megbódulva fonódunk egymásba.
Bot-ok részére nme engedélyezett a szavazás!
Szavazás átlaga: 5.59 pont (37 szavazat)
Rakd a kedvenceid közé!
Oszd meg másokkal is! Facebook Twitter

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
t
tibee72
2024. március 19. 14:51
#6
Nálam egy közepeset ér.
veteran
2024. március 17. 19:34
#5
Nem tetszett, nagyon unalmas.
didide
2024. március 17. 13:20
#4
Jól indult de valahogy ellaposodott.
sportyman (alttpg)
2024. március 17. 09:24
#3
Elkeserítően unalmasra sikeredett, a sok felesleges nagybetű tovább gyengíti az egyébként is elkeserítő stílust.  A makk többes számban szerepeltetése meg biológia egyes.
Andreas6
2024. március 17. 07:02
#2
Látom az igyekezetet, de nagyon gyengére sikeredett.
T
Törté-Net
2024. március 17. 00:00
#1
Mi a véleményed a történetről?