A+ A-

Baráti Horgászat

Az történt egyszer, hogy a barátom Péter és én elmentünk horgászni több napra egy közeli tóra. Szerencsére sikerült egy jól eldugott horgászhelyet kapni sok fával sűrű nádassal,messze a többi horgásztól. Mivel szép volt az idő a második napon a feleségem is csatlakozott hozzánk .A feleségem 30 éves, két gyerkőc után is szép mellekkel, gyönyörű popsival,szép lábakkal,és tökéletesen barna bőrrel. Készültünk az érkezésére, bekészítettük a grillhúsokat, kolbászokat,behűtöttünk egy üveg baileyst,csináltunk egy kis paprikasalátát és vártuk hogy jöjjön. Természetesen iszogattunk egy kicsit, sörrel indítva, majd áttérve a boroskolára. A halak engedtek minket inni nyugodtan, mert egy deka kapás sem volt egész nap.
Az feleségem Timi is megérkezett úgy kb. négy-öt óra felé. Egy vadító barna trikó,mely nagyon jól állt neki és kilógott belőle a melltartó csipkéje, mely nagyon izgató volt, és egy combközépig érő rövid farmerszoknya volt rajta ami szabadon hagyta gyönyörű lábait. Az autóból való kiszállás közben meg is villantotta fekete bugyiját, amit Péter is észrevett és szemmel láthatóan tetszett neki.
A délután folyamán maradt az iszogatás a fő tevékenységünk,kivéve azt a kb. másfél órát amíg mind a ketten csalit nem cseréltünk,hogy az éjszaka folyamán biztosan jól felszerelt botok legyenek belógatva. Bíztam benne , hogy nem csak a tóba fogok lógatni,de majd meglátjuk mit hoz az este. A Vacsorához a tüzet begyújtottam, közben a párom és Péter az esti zuhanyozáshoz keresték a campingzuhany felszerelésének helyét. Át kellett rakni, mert Timi nem akart a Péter előtt zuhanyozni. Miután sikerült, ittunk egyet, Timi a behütött baileyst, mert mást nem tudott meginni ,mi pedig maradtunk a jól bevált boroskolánál.
Mióta együttvagyunk, már közel tíz éve egyszer sem bírtam rábeszélni más piára, erre is csak kb. 8 év után volt hajlandó, hogy egy kis alkoholt igyon. Mivel volt még egy kis idő vacsiig,Timi napozni akart de elfelejtett hozni fürdőruhát. Mondtam neki nyugodtam vetkőzzön bugyira és melltartóra, bár tőlem a melltartótól is megszabadulhat és napozzon úgy. Mindig kicsit szégyenlős volt, de levetkőzött. Figyeltem Pétert, és őt sem hagyta hidegen Timi látványa, ahogy egy falat tangában ott napozik tőle pár méterre.
A vacsora közben beszélgettünk erről arról haverokról,és előkerült természetesen a sex is mind téma. Péter elmesélte, hogy a felesége aki most szülte második gyermekét nem igazán kényezteti el őt. Jó ha hetente egy aktust össze tudnak hozni. Mi is elmeséltük, hogy nálunk azért rendben mennek a dolgok, a heti 3-4 szeretkezést azért össze szoktuk hozni. Nem vagyunk egy prűd család, van mindenféle kényeztető szerkentyű otthon a fiókban , bár leginkább a vibrátor szokott előkerülni. Mostanában kezdtem álmodozni arról, hogy milyen lehet hármasban. Természetesen ezt a gondolatot nem osztottuk meg Péterrel. A hármas felállás annyira nem tetszett a feleségemnek,bár már gondolkodtunk ki jöhetne szóba.Ő nem tudná magát elképzelni ismerőssel, én pedig egy ismerősbenjobban bíznék,mint egy vadidegen férfiban. Leginkább az lehet izgató ebben, amint látom ahogy egy másik férfi is kívánja az én feleségemet. Na visszatérve az estére megvacsoráztunk és mindhárman megzuhanyoztunk. Péter külön, én pedig Timivel. Próbáltam beszélni vele a Péterről és a hármas felállásról,mert anno régen szóba került ő is mint lehetséges jelölt, de most is tiltakozott ellene. Én azért reménykedtem.
Bíztam Péterben, és számítottam arra hogy nagy mérettel van megáldva, mert sajna engem nem áldott meg a sors valami hatalmas cerkával. Imádtam volna nézni, ahogy a párom egy hatalmas faszt szop, és attól élvez.
Az este további részében iszogattunk tovább, és már egész jó volt a hangulat. A párom is megivott már kb. 5 pohárkával, és mi sem panaszkodtunk .A tábortűz égett, és mi pedig a régi kalandokról beszélgettünk. A Timi az ölemben a horgászágyon, a Péter pedig szorosan mellettünk egy másik ágyon. A páromon már egy kis combközépig érő nyári ruha volt melltartó nélkül, egy falatnyi kis fekete tangában.
Szóba került ismét a sex. Péter mesélte régi kalandjait, én pedig közben a jobb kezemmel simogattam párom mellét, míg a bal kezem már a puncijánál járt. Péter ezt nem láthatta, mert a párom jobb lába felhúzva volt, és ő a jobb oldalunkon feküdt. Amit látott viszont az a feleségem jobb combja volt,és elég sokszor maradt ott a tekintete. Már vagy jó fél órája simogattam a punciját bugyin keresztül,és ez megtette hatását mert a párom egy halk kis sóhajt engedett el,melyből tudtam hogy igencsak nedves lehet már odalent. A bugyiját félrehúzva bedugtam az egyik ujjam a puncijába, melyre még nagyobb sóhaj volt a válasz. Erre már Péter is odafigyelt, mert akkora sóhaj volt, hogy még a tábortűz mellett is hallani lehetett. Mondta ne itt csináljuk, mert ő nem fogja tudni csak nézni. Mivel könnyebb az extrém dolgokra már felizgulva rábeszélni és a pia is a segítségemre volt ezért gondoltam most vagy soha.(...)
Ez csak a történet eleje! Érdekel a teljes történet?
Válts te is VIP tagságit, és lépj be vele! Klikkelj ide!
A szavazáshoz VIP szükséges!

Átlag: 7.34 pont (65 szavazat)

Szakértői szavazás!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Eddigi hozzászólások
#6 A57L 2015. 06. 13. szombat 03:21
Közepes lett.
#5 Manticore 2009. 09. 4. péntek 17:11
Elég gyenge, ezenkívül bár nem vagyok egy nagy grammarnáci, de a "sex" rohadtul böki a csőrömet! Kérem szépen ez a szó honosodott, és szexnek írják!
#4 zsuzsika 2009. 09. 4. péntek 15:50
Na most akkor,engem nem áldott meg a sors valami hatalmas cerkával.Egy pár centivel biztosan hosszabb volt az enyémnél, lehetett 20-22 cm. Szerintem gyenge.
#3 zsuzsika 2009. 09. 4. péntek 15:50
#2 alttpg 2009. 09. 4. péntek 10:56
Nem rossz, de a voayeurizmus kicsit nagyobb szerepet kaphatott volna...
#1 Törté-Net 2009. 09. 4. péntek 00:00
Mi a véleményed a történetről?