Szülők iskolája 1. rész - Vakbizalom
Megjelenés: 2024. június 9.
Hossz: 35 747 karakter
Elolvasva: 2 678 alkalommal
Ez megint egy új sorozatom első része. Hozzáárulok, hogy az esetleges fogalmazási és helyesírási hibákat korrigálják. Ezek szinten tanmesék lesznek, amelyekből sokan tanulhatnak a gyerekek érdekében.
Ez a mikrosorozat olyan, gyerekekkel megtörténő szexuális eseményeket boncolgat, amelyek nagy eséllyel megelőzhetők lettek volna, ha a szülők nem követnek el hibákat. Nem hibáztatom őket, hiszen nem létezik olyan, hogy A szülők Iskolája, ahol megtanulhatnák, hogy mire figyeljenek oda és hogyan neveljék a gyerekeiket! Hiszen, a tudást először meg kell tanulni.
Elindul hát ez az iskola, hogy a szülők szembesülhessenek azokkal a hibákkal, amelyeket más szülők követtek korábban el. Talán, akkor nem követik el ugyanazt ők is...
Évike egy szinte hiperaktív kislány volt. A szülei gyakran aggodalmasan figyelték, ahogy szinte egyetlen percig sem tudott egy helyben ülve maradni és ha nagy nehezen rá is vették valahogyan, akkor vagy a kezei mozogtak szüntelenül, vagy a lábai. Emellett, az agresszív viselkedés jeleit is felfedezték nála. Volt eset, hogy amikor az anyja fegyelmezni akarta, ökölbe szorított kézzel az arcába vágott és az anyja orrában eltört a porc bőséges
Végül, mielőtt már iskolába kerülhetett volna, gyerekpszichológushoz kellett elvinniük, hogy megállapítsa, alkalmas az iskolai közösségi életre, vagy sem.
A szakember végül megállapította, hogy a lánynak túl sok az energiája és azt le kell vezetni valahogyan. Ám, mivel az óvodában nem tapasztaltak extrém agresszív viselkedést, csak hiperaktivitást, a pszichológus reménykedett abban, ha a gyereket lefoglalják valamilyen fárasztó tevékenységgel, akkor helyre áll a rend és idővel a lány hiperaktivitása is elmúlik. Ám, alkalmasnak találta az iskolai tanulmányai elkezdésére.
Az első tanítási naptól sokszor elmondták a lányuknak, szinte sulykolták belé, hogy:
„Mindig fogadj szót a tanároknak és azt tedd, amire utasítanak! ”
A szülők megkönnyebbültek és órákig dilemmáztak azon, hogy mivel lehetne levezetni a lányuk túlzott aktivitását.
„Mit szólnál hozzá, ha beíratnánk valamilyen sportszakkörre? ” – kérdezte Oleg, az apa Júliát, az anyát.
„Mégis, mire gondolsz? Van egyáltalán ilyen az iskolában? ”
„Nem lenne fontos, hogy ott legyen az edzés! Mindketten itthon dolgozunk, simán el tudjuk vinni őt máshová is az iskola után. ”
„Nem is tudom. Talán, utána nézhetnénk annak, hogy milyen lehetőségek vannak a fővárosban. ”
A lányuk már iskolába járt és a túlzott mozgásigényén kívül nem volt vele baj. Eleinte úszás oktatásra íratták be, de a lány túlságosan félt a víztől, így meg sem tudták tanítani őt úszni, mert mindig pánikrohamot kapott. Majd, következett a ritmikus sport gimnasztika. Ukrajnában már ilyen korban is keresnek gyerekeket, hogy mielőbb el tudják kezdeni a képzésüket. A lány kijelentette, hogy nem akar oda járni, mert az edzések unalmasak, mindig csak nyújtanak és erősítenek.
Kézilabdára is be akarták íratni a lányt, ám ahhoz még túl fiatal volt. Röplabdához úgyszintén.
„Valamilyen küzdősport, esetleg? ”
„Mi? Hogy hatékonyabban tudjon pofán vágni engem? Felejtsd el! ” pörölt Júlia. Ahogy teltek a hónapok, egyre gyakrabban jelezték az iskolából, hogy a lány hiperaktivitását nehezen tudják kordában tartani. Közeledett a tanévzáró és valamilyen megoldást kellett találni.
Ahogy bújták az Interneten található oldalakat, érdekes linket találtak: Balett képző intézet kisiskolások számára.
„Te most komolyan azt gondolod, hogy Anna szívesen járna balettot tanulni? ”
„Miért ne? Emlékszel, hogyan táncolt spontán, amikor meghallott egy kedves dalt? Szerintem, a vérében van a tánc. Tagadhatatlan, hogy van valamennyi született mozgáskultúrája. Talán, csiszolni kéne... ”
„Te, tényleg azt gondolod, hogy a lányunkból balerina is lehet? ”
„Lehet-Nem lehet... Nem az a cél, hogy a lányunk energiáját levezessük? Ha megkedveli, az is jó, ha nem kedveli meg, akkor keresünk mást. Egy próbát szerintem megér. ”
Beíratták a lányt, miután a felvételin úgy ment át, mint kés a vajon. Ez meg is lepte a szülőket. A balett tanárnő, akivel beszéltek, megnyugtatta őket:
„Ne aggódjanak, hogy Annának túl sok az energiája! Itt le tudjuk vezetni az összeset és ájultan fog az ágyba rogyni. ”
Mivel, Annának is nagyon megtetszett a lehetőség, hogy balettot tanulhat, megszületett a döntés, a lányból balett növendék lesz!
Az először képtelennek vélt ötlet bevált. Az elején a kislány alig tudott beülni az autóba, testileg annyira kikészült. A szülők megint aggódni kezdtek: Normális ez? Beszéltek a tanárával, aki megnyugtatta őket: „Anna, született tehetség és a társainál sokkal intenzívebben hajt végre minden gyakorlatot. És annak látom csak a jeleit, hogy szívesen tanul! ”
A szülők megnyugodtak és hordták a lányukat a balettórákra. A lány nekik sem panaszkodott soha, hogy az órák kellemetlenek, mert nehezek a gyakorlatok. Csak annyit mondott néha, hogy kicsit elfáradt.
Kilenc hónap múlva nyílt napot szerveztek az intézetben, hogy a szülők láthassák, mennyit fejlődtek a gyerekek. A bemutatót még videó kamerákkal is rögzítették mondván, hogy a felvételnek promóciós okai vannak, hogy több gyerek szüleihez jusson el az intézet tevékenysége. Mint a tanár mondta: „Kevés a fiú, a felvétel megtekintése után talán több lesz. ” Mivel, a felvételeken a szülők nem látszottak, ezért nem volt az ellen kifogásuk.
A szülők elbűvölten nézték végig az alig nyolc éves növendékek első nyílt óráját, miközben súgva mondták egymásnak, dicsérve a gyerekek teljesítményét, lazaságát, erejét.
Ám, Oleg észre vett valamit. A tanárnő néha olyan helyeken is megérintette a lányokat, amelyeket nem érzett helyesnek. Júliának nem szólt semmit, de összeráncolt szemöldökkel már nem a gyerekek ügyességére koncentrált, hanem valami másra.
„Most az egyik kislánynak hátulról megérintette a popsiját. Szinte becsúszhatott néhány ujja az ánuszáig is. Nem sokáig, csak egy pillanatra, de az a kislány kicsit felnevetett, talán érzékeny helyen érzett érintést?... Most pedig egy másik lánynak egyértelműen a punciját érinti meg teljes tenyérrel... Most meg az én lányom popsijánál van szinte a teljes tenyere, a másik kezével meg teljesen alá nyúl a lányomnak! Vajon, ez az oktatás része lenne, vagy más lehet az oka? Megkérdezem erről a tanárnőt, de a feleségem nélkül, mert ez nekem nagyon nem tetszik!! ”
A férfi dühöt érzett, de elrejtette azt a felesége elől. Ám alig tudta kivárni, hogy amíg az óra végén Jólia a lányával beszélget és dicséri őt, addig beszélnni tudjon a tanárnővel.
„Elnézését kérem, de beszélhetnénk négyszemközt? ”
„Természetese. Valami baj van? ” – válaszolt a tanárnő.
„Láttam, hogy néhány lányt olyan helyeken érint, ami szerintem nem elfogadható. Megmagyarázná ezt kérem? ”
„Jaj, elkövettünk egy hibát és ezért elnézést kérek. ”
„Milyen hibát? ”
„Mi az évnyitón elmondtuk a szülőknek, hogy előfordulhat ilyen érintés is a gyerekekkel. Mivel Annát egy hónappal később vettük fel, ezért erről önök nem szereztek tudomást és ez az én hibám. ”
„Kifejtené bővebben? ”
„Természetesen! Tudja, a balett csak külső szemlélőként könnyű, valójában embert és gyereket próbáló, igen nehéz és veszélyes foglalkozás! A nyjtó és feszítő gyakorlatok akár sérülést is okozhatnak, ha nem kontrolláljuk az izmok feszességét. Vagyis, néha meg kell érintenünk a lányokat a nemi szervüknél és az ánuszukál is, hogy az izmok feszességét ellenőrizzük. Ez másképpen nem megy, mert nem akarjuk, hogy bármelyik gyerek izom, vagy ín szakadást szerezzen. Ám, azt is elmondtuk a többi szülőnek, hogy amennyiben ez problémát jelent, akkor nem tudjuk javasolni a gyereküket a balett tanulására, mert ez enélkül nem megy. ”
Oleg rettenetes zavarban volt, ahogy felfogta a nő szavait. Olyan dologba ütötte az orrát, amihez nem ért.
„Rettenetesen sajnálom, hogy ezzel a problémával zavartam önt, de tudja annyi sok rosszat lehet hallani a világban mostanában és tartottam attól, hogy most is ez a helyzet. ”
„Ne szabadkozzon, az én hivbám, hogy erről külön önöknek nem beszéltem. Így már elfogadhatók az önök számára az ilyen szükséges érintések? ”
„Természetesen! Most, hogy tudom, mi és miért történik, elfogadható. ”
Oleg este az ágyban elmondta a feleségének az egész eseményt. Jólia egyre morcosabb arccal hallgatta végig a beszámolót, majd kifakadt:
„Miért nem kérdeztél meg erről engem, mielőtt lerohantad a tanárát? Tipikus dúvad viselkedés! ”
„Miért kérdeztelek volna téged? Tudtommal nem jártál balettképzésre. ”
„ Én nem jártam, de egy osztálytársnőm igen és ő beszélt erről nekem! Máskor, ha nem tudsz valamit, ha aggodalmad van először beszéld meg velem, mielőtt cselekszel! Áhhh, már százszor kértelek téged, de át beszélek a fejeden! Jó éjszakát! ” Azzal, durcásan hátat fordított a férjének és lekapcsolta az éjjeli lámpáját jelezve, hogy este nem lesz szex, csak alvás!
Elérkezett a nyár, ám a balettre akkor is vinni kellett Annát, mert ott nem volt nyáriszünet, mint az iskolában. Szinten tartó tréningnek neezték, hogy a gyerekek izmai, inai és ízületei ne szokjanak el a terheléstől, mert akkor szinte kezdhetnének mindent elölről minden évben. Akkor érkezett az intézetbe Borisz, aki nem sokkal korábban neves balett táncos volt, ám egy gerincsérülés miatt fel kellett adja a pályáját és ezért oktatni kezdte a balett tudományát. Korrekt és mindig mosolygós férfinak látták őt. Rendkívül meg volt elégedve Anna képességeivel és fejlődésével.
Elérkezett a Szeptember, majd az Október és az órák intenzívebbé váltak a férfi kezei alatt. Nem kímélte a gyerekeket, ám Anna sosem panaszkodott arról, hogy valami baj lenne. Ám, egy este, amikor Oleg és Júlia már egymás mellett feküdtek az ágyban és nézték a tévét, kopogást hallottak a hálószobájuk ajtaján.
„Gyere be! ” Az ajtó lassan kinyílt és Anna feje jelent meg a résen.
„Beszélhetnék veletek? ”
„Persze, gyere be és mondd el, mi a baj! ”
A lány lassan közelített az ágyhoz és az arcán aggodalom, félelem látszódott.
„Én már nem akarok balettet tanulni. ” És elkezdett sírni. A szülei megdöbbentek a lányuk reakcióján és aggódva ölelték át őt.
„Csillagom! Mégis mi a baj, hogy már nem akarsz oda menni és tanulni? ”
„Borisz bácsi csinál velem valamit, ami nekem nem jó. ”
„Mégis, mit teszt veled? ”
„Hát, sokszor megfogja a puncim és ott hátul is és az nekem kellemetlen. ”
„Jaj, kicsi lányom! Akkor nincs is olyan nagy baj! ” A lány hüppögve emelte az apjára a könnyektől áztatott arcát. Nem kérdezett, de az arckifejezése szinte egy kérdőjel volt!
„Emlékszel a nyílt napra, amin mi is ott voltunk? ”
„Igen, emlékszem. ”
„Neked nem mondtam el, de akkor én is észrevettem, hogy a tanárnő megérint néhány lányt a punciján és hátul is. Pedig ezt veled is meg kellett volna beszélni és ez hiba volt részünkről. Amikor nyújtást végeztek, akkor szokott megérinteni téged, ugye? ”
„Igen. ”
„Tudod, ezt azért teszik, hogy ne sérülj meg. Így ellenőrzik, hogy nem túl feszesek az izmaid, mert nem akarják, hogy megsérülj. Érted ezt? ”
„Tényleg azért teszik? Erre nem gondoltam. ”
„Tehát, ez volt a baj és valójában még mindig akarsz balettot tanulni? ”
„Igen, nagyon akarok! Csak, aggódtam emiatt. ”
„Pedig, ha továbbra is balettozni akarsz, akkor ezeket az érintéseket el kell viselned. Gondolod, hogy el tudod viselni azt? Mert, ha nem, akkor kiíratunk onnan. ”
„Nem, nem! El tudom viselni. ”
„Megnyugodtál? ”
„Igen. Veletek alhatok ma éjjel? ”
Anna kilenc éves lett, amikor először vitték el őt fellépésre. Valósággal ámulatba ejtette az a miliő, amely körül vette őt. Rettenetesen izgult, de bízott is magában. Ezt külön is megtanították nekik. Ám, megjelent nála egy új probléma: Ugyanis az osztálytársai gyakran cikizték azért, hogy balettot tanul. Nem törődött velük, de el is távolodott szinte mindenkitől és egyre magányosabbnak érezte magát. Mintha, nem is egy világban élne a többi gyerekkel, sokkal komolyabb gondolkozású és erős egyéniségű, konszolidált lánnyá változott.
A másik probléma az volt, hogy a harmadik osztálytól már új testnevelés tanár érkezett Jurij bácsi személyében, akit nagyon megkedvelt, túlságosan is. Szerelmes lett belé!
Jurij bácsi már nagyon régóta az iskola tanára volt, harmadik osztálytól végezte a testnevelés tanítását. Anna eleinte megmosolyogta, hogy mindig mosolyog és nem képes még leszidni sem a tanulókat, ha rosszat tesznek. Nem tartotta őt határozott és erős kezű tanárnak, mint Borisz bácsit, aki egy növendékkel sem bánt kesztyűs kézzel.
A harmadik osztályt egy új tapadó öltözékkel kezdte, mivel a régit már kinőtte. Az új viszont kicsit nagyobb volt, mint ami a testéhez kellett volna. Ezért, néha a combjai között félre csúszott és bár volt rajta bugyi is, ám néha kilátszott a puncija. Anna nem foglalkozott ezzel a problémával, mert tudta, előbb-utóbb bele nő és legalább nem szorítja a combjait, mint a régi.
Egy nap a gátülés volt a feladat. Ez egy valójában igen nehéz és akár fájdalmas feszítő-nyújtó, és izmokat, ízületeket megterhelő gyakorlat volt, amikor a comboknak derékszöget kellett bezárnia egymással és a lábszáraknak is a combokkal. Néha, le is kellett hajolni az elől lévő láb felé. De, ez nem jelentett Annának problémát. A balett múltja miatt tökéletesen ment neki.
Jurij bácsi megállt előtte és nézte őt. Majd, leguggolt és megfogta a combját. Anna azt hitte, hogy korrigálni akar valamit a lábán, ám ekkor megérezte a férfi ujjait a punciján. Rájött, hogy a tapadó és a bugyi félre csúszott és a tanár megláthatta a punciját.
Annának ekkor már volt valamennyi fogalma arról, hogy a férfiaknak tetszik egy punci látványa. Néha beszélgettek erről az idősebb lányokkal.
„Tetszik neki a puncim? Biztosan azért simogatja most. ” – és a gondolatra elmosolyodott annál is inkább, mivel már Borisz bácsi ugyanígy simogatta őt néha ott. A lány számára teljesen elfogadottá váltak az ilyen érintések és az utóbbi időben még kellemeseknek is érezte azokat. Szinte várta, hogy Borisz bácsi újra megsimogassa a punciját, vagy a hátsó nyílását, ahol
„Jurij bácsinak is tetszem? Ennek nagyon örülök! ” – gondolta és rá mosolygott a férfira. Attól a naptól fogva ritka volt az a testnevelés óra, amikor ne érintette volna meg a punciját legalább egy pillanatra és csalódottságot érzett, ha az érintés valami miatt nem történt meg. Szinte fájt, ha elmaradt.
Ekkor hallott az idősebb lányoktól a puncinyalásról és a pénisz szopásáról. Éjjelente elképzelte maga előtt az eseményeket. Ekkor már szinte minden éjjel simogatta a punciját, mert az nagyon kellemes volt a számára és már voltak olyan ájulásszerű élményei is, amikor a teste furcsán viselkedik, görcsbe rándul ott alul és akkor neki nagyon kellemes érzései lesznek. És a fantáziálásai miatt intenzívebb lett az érzés, amikor elképzelte, hogy Jurij bácsi nyalja a punciját, vagy az, hogy ő veszi a szájába a péniszét.
Már, nyolc éves korától tudta, hogy milyen egy merev pénisz, bár nem beszélt arról senkinek. Egy éjjel rá nyitott a szülei hálószobájának ajtajára, mert félt a kinti vihar hangjaitól és a szüleivel akart aludni, hogy biztonságban érezhesse magát. Azt éjjeli lámba fényénél látta, hogy az anyja éppen az apja péniszét szopja, e az a pénisz sokkal nagyobb volt, mint amire emlékezett, amikor még együtt fürdött az apjával.
„Ti mit csináltok itt? ” – kérdezte akkor tőlük és ők megilyedtek, nem is értette, hogy miért. Hirtelen betakaróztak a paplannal és úgy válaszoltak:
„Csak játszottunk! ” Nevettek egymásra.
„Én is játszhatom azt veletek? ”
„Jaj, kislányom! Ez felnőtt játék, te ezt még nem játszhatod! ” A lány durcásan válaszolt:
„Akkor veletek akarok aludni ma éjjel! ”
Megengedték neki, és kettőjük közé mászott a paplan alatt. Nagy volt, hármukat is betakarta. Éjjel felébredt. Nem a vihar volt az oka, mert annak már vége szakadt. Az ok egy különös érzés volt, amit a puncijánál érzett. Nedves volt kicsit odalent és bizsergett is ott. És észrevette, az egyik keze még mindig a combjai között van és az ujjai szintén nedvesek.
„Simogattam magam álmomban? ” – kérdezte önmagától, bár már tudta a választ, hogy ez történt. Hirtelen beugrott, hogy miről álmodott: Arról, amit a szülei műveltek, amikor bejött a szobába, ám akkor nem az anyja szopta az apja péniszét, hanem ő!
A felismerésre ismét bizsergő érzést érzett odalent és nem bíta megállni, hogy ne simogassa magát ott.
„Vajon, milyen lehet egy péniszt szopni? Nem lehet rossz, ha anya is csinálta. Valahogyan ki kellene próbálni. ” Ekkor nézett az apja felé. Az éjjeli lámpa még mindig világított, mert amikor a szüleivel aludt, akkor soha nem oltották le. Így, ha
Az apja a hátán feküdt és szinte teljesen ki volt takarva a felső teste. Soha nem ivselt alsónadrágon kívül egyebet alvás közben.
„Vajon, most is ugyanolyan nagy? Meg kellene nézni legalább. ” Hátra sandított az anyja felé, de ő háttal feléjük fordulva aludt. Ismét az apját nézte. Szinte imádta őt! Rajongott érte mindig is.
„Meg kéne nézni, hogy milyen a pénisze. ” Valami ekkor, mintha valaki távirányítóval vezérelné őt, megmozgatta az egyik karját. Finoman meg fogta a paplan tetejét és elkezdte felemelni és húzni lefelé azt az apja testéről. A szobában kellemes meleg volt, így nem tartott attól, hogy az apja fázna.
Szemei elé tárult az apja ágyéka és az alsónadrágja is, amely egy laza száras alsónadrág volt. És a látvány szinte sokkolta, mert a nadrágból kilátszott a pénisze vége!
„Nagy neki most! ” és alig tudott lélegezni az izgalomtól, hogy láthatja az apja merev péniszének a végét. Finoman elengedte a paplant, hogy ne ébredjen fel az apja. Majd, a fejével közelebb húzódott, hogy jobban megnézhesse a pénisz látható részét. Gyönyörű szépnek találta, hiszen korábban nem látta azt, hogy mintha feje volna. A végén még nedvesnek is látta kicsit.
„Meg kéne érinteni valahogy. ” A gondolatra úgy érezte, hogy a szíve a torkában dobog. Btorságot merített és a mutatóujjával megérintette ott, amit láthatott. A pénisz pedig az érintésétől megmozdult, el is kapta ijedten a kezét. De, semmi más nem történt. Megint megérintette, megint megmozdult, mintha az ő érintésére reagálna. És furcsa volt, hogy a pénisz vége megváltozott, mintha feszesebb és simább lenne. Mintha még növekedett is volna, mert már nagyobb részt láthatott.
„Meg kellene fogni, de hogyan? ” Ekkor, eszébe jutott egy ötlet, amelyet meg is valósított. Mintha álmában fordulna az apja felé, egyszerűen rá tette a kezét és kicsit megszorította azt. Az apja nem ébredt fel és emiatt boldognak érezte magát. Ám, a pénisz lüktetni kezdett a keze alatt. Megfeszült és elernyedt kicsit.
A lány meg akarta fogni ott is, ami nem látszik, ezért az ujjaival finoman megemelte az alsónadrág szövetét és alá tolva a kezét megmarkolhatta élete első péniszét. Már nem zavarta az, hogy a pénisz mozog a kezében és lüktet. Kifejezetten izgalmasnak találta. Ekkor hirtelen eszébe jutott, amit látott, amikor az anyja szopta azt.
„Ki kéne próbálni valahogy. De félek, hogy apa felébred. Csak egy kis puszit adok rá. ”
Az elhatározását tett követte és levegőt sem mert venni, ahogy az ajkaival a pénisz végéhez közelített. Amikor az ajkai megérintették ott, azt gondolta:
„Ez nem is rossz! Olyan sima, kemény és meleg, szinte forró. Meg nyalom kicsit. ” És akkor finoman megnyalta a pénisz végét. Furcsa, sós-keserű ízt érzett, de nem találta kellemetlennek, ellenkezőleg. Ízlett neki.
„Anya a szájába vette. Én is megpróbálom, csak apa nehogy felébredjen! ” Kicsit felemelte a marokra fogott péniszt és nagyra nyitva a száját, bevette a végét a szájába, majd szinte ösztönösen rá zárta az ajkait.
Leírhatatlan érzés kerítette ekkor hatalmába annyira, hogy észre sem vette, amikor a másik keze már a punciját simogatta. Nem is értette, hogy miért teszi azt, de az érzés feledtette vele a kérdést. És ahogyan a nyelve érintette a pénisz végét a szájüregén belül, az is hihetetlenül kellemes volt számára, ezért azon körözni kezdett a nyelvével. Érdekesnek találta ezt az izgalmas játékot és ekkor megint érezte azt a kellemes ízt a szájában.
Beugrott neki, hogy az anyja mozgatta a fejét a péniszen, ezért lassan ő is ezt tette. Nem merte csinálni azt gyorsabban, mert félt, hogy az apja felébred. Ám, ő csak szaporábban lélegzett és néha felsóhajtott.
Nem tudta, hogy mennyi ideje csinálhatta már, mert az idő mintha megszűnt volna. Semmi más nem volt, csak ő és az apja pénisze, amit már bátortalanul meg is szopott. Ösztönös volt a szívás, valójában már csak azok vezérelték őt.
Az apja hirtelen halkan felnyögött és a lány megbénult a félelemtől, mozdulni sem mert. Ám, a szájában lévő pénisz mozogni, lüktetni kezdett és valami a szájába spriccelt belőle, majd megint és megint, egyre jobban megtöltve a szájüregét valamivel, aminek ugyanolyan íze volt, mint amit korábban érzett.
Ösztönösen nyelni kezdte, ami abból kijött. Majd, a lüktetés megszűnt és a pénisz puhulni kezdett. Már nem volt olyan sima és kemény, mint nemrég. Kiengedte azt a szájából és felült az ágyban. Azt apja ekkor a péniszéhez nyúlt, majd a hasára fordult.
A lány pedig azzal a furcsa de nem kellemetlen ízzel és a gondolataival aludt el.
Másnap, mivel szombat volt, ő kicsit később ébredt fel, mint a szülei. Már elkészültek a reggelivel, amikor felébresztette őt az anyja ezért a fürdőszoba és a
Oleg az újságjába temetkezett és rá sem nézett, csak egy mormogásszerű „Jó reggelt! ” hangzott csak el. Anna még örült is neki, hogy az éjjel eseménye nem hagyott nyomot, bizonyára az apja észre sem vette, hogy mit tett vele.
Ám, az apja napokon át kerülte őt. Korábban gyakran ülhetett az ölébe, hogy úgy tévézzenek, vagy beszélgessenek, de amikor oda akart telepedni, az apja inkább felállt a kanapéról és a fürdőszobába ment. Törtedékét beszélgette vele, mint korábban és ez nemcsak meglepte, de kicsit meg is ijesztette a lányt.
„Talán azért viselkedik így, mert akkor éjjel nem is aludt? ” Nem tudta, hogy mit tehetne és részben az iskola és a délutáni balett órák is elterelték a figyelmét. Jurij bácsi és Borisz bácsi szinte mindig megsimogatták a punciját, ha csak tehették, de ez csak elő idézte benne azt a furcsa de kellemes érzést, de azt az érzést már nem, amit az okozott, amikor simogatta magát éjjelente.
Végül, Annának támadt egy ötlete!
„Mi lenne, ha javasolnám apának, hogy fürödjünk együtt, mint régen? Akkor legalább láthatnám őt meztelenül, mint régen. Talán, még a pénisze is nagy lenne, mint akkor éjjel és talán... ” Nem merte tovább gondolni a gondolatot, mert a teste reagált és érezte, hogy ott lent nedves lesz és bizseregni kezd.
Azon a hétvégén az apjával kettesben maradtak, mert az anyja elutazott a nővéréhez. Valakinek vele kellett maradnia és mivel az apja nem kedvelte nagyon a felesége nővérét, gy egyértelmú volt, hogy ki marad vele otthon.
Elérkezett a fürdés ideje és a lány össze szedte minden bátorságát és szinte remegő hangon kérdezte az apját:
„Nem fürödhetnénk most együtt, mint régen? Emlékszem, hogy olyan jó volt! ”
„Kislányom, te ehhez már túl idős vagy! Már tudsz egyedül fürdeni. ”
„Miért lennék túl idős? ”
„Mert már a cicid is kezd nőni! Most már nem illendő! ” Valóban, már kinyomta valami a pólóját, igaz még csak alig.
„De apa! Én emlékszem, hogy milyen jókat játszottunk régen! Hiányzik! ” Látta, ahogy az apja furcsán néz a szemébe, majd szinte az örökkévalóságnak tűnő idő után megszólalt:
„Tényleg, erre vágysz? ”
„Igen, apa! Légyszi! ”
Az apja engedett a kérésnek és együtt mentek a fürdőszobába. Amíg Anna levetette az otthoni ruháját, addig az apja megtöltötte a kádat meleg vízzel és bele emelte abba játékosan a meztelen lányát. Majd, ő is levetkőzött. Anna látta, hogy a pénisze mér sokkal nagyobb, mint amit kis korában látott, de még nem lett akkora, amit a szájában tartott. Annyira dobogott a szíve, hogy levegőt is alig kapott, amint azt apja vele szemben elhelyezkedett a kádban.
A lány pedig szinte azonnal le akarta nyomni a férfit a víz alá és közben az ölébe telepedett. Megérezte a péniszét a puncijánál és ez új és ismeretlen érzést okozott számára.
„Kislányom, mégis mit csinálsz? ”
„Valami rosszat tettem? ” bénult meg szinte a lány?
„Hát, igen, de nemcsak most. Meg kellene beszélnünk valamit. ”
„Mégis, mit? ”
„Hát, amit akkor tettél velem, amikor velünk aludtál egy éjjel. ”
A lány úgy érezte, hogy az ijedtségtől kihagy a szíve néhány ritmust.
„Apa, én nem is tudom, hogy mit mondjak... Ne haragudj! ”
„Nem haragszom, de ezt meg kell beszélnünk, mint apa és a lánya. ” A mondat végét külön hangsúlyozta. A lány félelmében nem szólt semmit, csak nézett lefelé a habfürdő habjaira.
„Én az apád vagyok és nem szabad nekünk ilyesmit csinálni! Nekem rossz érzés volt arra ébredni, hogy a lányom szájában van a péniszem és... tudod, hogy mi jött ki abból? ”
„Nem tudom. Mi volt az? Mert, finom volt! ” Ekkor, Oleg rádöbbent, hogy nagy hibát követtek el a feleségével! Nem is gondolták volna, hogy a kilenc éves lányuk már érdeklődik a szex iránt. Valahogy pótolni kell a hiányosságot, de hogyan? A férfi fejében őrült iramban cikáztak a gondolatok.
„Az, ami akkor éjjel megtörtént, azt soha nem tudhatja meg az édesanyád és senki más, érted? Szétesne miatta a családunk! ”
„Értem. ”
„Én már nem érinthetlek téged a puncidon, vagy a mellkasodon, mert az helytelen. ”
„De, miért helytelen, ha jó érzés? ”
„Azért, mert családtagoknak azt nem szabad csinálni. Természetellenes. Érted ezt a szót? ”
„Igen, értem. ”
„Tehát, elfogadod azt, hogy ez az utolsó együtt fürdésünk és hogy nem teheted meg azt, amit akkor éjjel megtettél velem? ”
„Igen, elfogadom. ”
„Akkor, fürödjünk meg gyorsan, mert mindjárt kezdődik az esti film! ”
„Veled alhatok ma éjjel, apa? ”
„Csak akkor, ha megígéred, hogy soha többé nem teszed meg azt velem, mint akkor éjjel. Ha, megint megteszed, akkor el kell, hogy költözzek és akkor csak ritkán láthatjuk egymást. Ez a te érdekedben történne. ”
Megfürdették egymást, de az apja nem érintette Anna punciját és a popsiját sem. Még a mellkasát is kihagyta és arra kérte őt, hogy mossa meg magát azokon a helyeken. Amikor kiszállt a kádból, még láthatta a nagy péniszét, ami mér felemelkedett és előre nyúlt, ám csakhamar eltakarta a fürdőköpenye. A lány már nem merte megkérdezni tőle, hogy megérinthetné esetleg?
Az apja távolságtartása idővel enyhült, de már nem volt olyan, mint azelőtt és ez bűntudatot ébresztett a lányban, mert azt érezte, hogy valamit elrontott!
Borisz bácsi két hétre rá érdekes kérdést súgott a fülébe, amikor a punciját simogatta egy kicsit a testnevelés órán.
„Ma, te segítesz nekem elpakolni a tornaszereket a szertárba, rendben? ”
„Rendben. ” A válasz azelőtt hagyta el az ajkait, mielőtt végig gondolhatta volna. Kicsit szomorú is volt, mert az a két óra volt az utolsó és a többiek már mehettek is haza, de ő nem. Amikor minden labdát és eszözt behordott a szertárba, ahol Borisz bácsi várta és mindent a helyére raktak, a férfi leült egy ágyra, ami ott volt, amióta az eszét tudta.
„Gyere ide csillagom és ülj az ölembe. ” Anna már egy ideje nem ülhetett az apja ölébe és megörült annak, hogy a tanára erre kérte őt. Amint ott elhelyezkedett, a férfi keze a combtövénél elkezdte simogatni őt, majd besiklottak az ujjai a tapadó alá és a punciját simogatták.
„Úgy érzem, hogy ez neked jó érzés. Igazam van? Mondd el bátran, nincs mitől félj! ”
„Igen. ” – rebegte alig hallhatóan a lány.
„És ugye, örülnél neki, ha ennél is jobb érzés lenne? ”
„Nem tudom. ” Válaszolta bizonytalanul Anna.
„Mit szólnál hozzá, ha csókolgatnám és nyalogatnám a puncid? Az sokkal kellemesebb lenne, mint a simogatás. ” A lány lelki szemei előtt azonnal beugrottak azok a képek, amelyeket éppen a testnevelés tanárával képzelt el, miközben örömöt okozott magának és érezte, hogy a puncija újra bizseregni és nedvesedni kezd.
„Nem tudom. Nem lesz bajom tőle? ”
„Ne aggódj, semmi bajod nem lesz tőle! Tudod, mit? Levetkőzünk és én elkezdem csókolni és nyalni a puncid. Ha nem lesz kellemes érzés, akkor abba hagyjuk. Próbáld ki. Rendben? ” A lány csak bólintani tudott...
Elemzés: Aki átkoz most, mert nem folytattam tovább a sztorit, az vessen magára! Már, ennyi is túl sok volt! Ez nem egy pornóregény, hanem egy tanmese! Azoknak szól, akik valóban meg akarják védeni a gyerekeket... nos, kiktől is?
Bár, ez egy elképzelt történet, ám szinte minden részlete valóságban megtörtént eseményekre alapul! Találtam videókat nyílt balettórákról, amikor valóban végig fogdosta a tanárnő a növendékeit! Ismerek testneveléstanárt, aki gyerekkoromban a lányokat ott fogdosta, ahol akarta, néhányukkal pedig elvonult a szertárba is! És igen, vot ott egy heverő is! És ismerek olyan apát, akit a saját lánya szopott le álmában éppen ilyen szituációban és előzményekkel.
Anna, a képzeletbeli lány valójában érzékennyé lett téve az öt érő sorozatos abúzusokkal a szex iránt! Minden szülő figyelmét felhívom arra, hogy ne higgyenek el minden dajkamesét, amit egy tréner, vagy egy tanár mond önöknek egy intim testrész érintésének szükségességéről! Nincs elfogadható oka annak, hogy egy kislánynak a punciját (a péniszét), a popsiját és ha van, akkor a melleit is érintse bárki egy oktatás során! Az izmok feszességének a kontrollja nem terjedhet ki a genitális területre, mert az szükségtelen és kész-passz!
A fenti történetben a szülők megették az indoklást és utána már ők is igazolták Annának, hogy ami vele történik, az normális és szükséges is. És, ha ezt mondják egy lánynak, akit balett órán fogdosnak, akkor később, amikor a testnevelés tanár fogdossa a punciját, az számára már elfogadható esemény lesz és ekkor akár már kellemes is lehet az élmény a számára! Tehát, valójában a szülők lökik a
És egy testneveléstanár nem érintheti a lányok melleit még véletlenül sem, amikor a gyakorlatokat végzik! Érintse őket a szegycsontnál, vagy a mellkas felső harmadánál, ha kell. Ugyanaz a hatás, de nem abuzáló!
Hogy, egy nő nem fogdossa a rá bízott lányok nemi szervét? Dehogynem teheti meg, ha arra szexuális késztetést érez! És egy nő ugyanúgy érezhet szexuális izgalmat egy kisfiú péniszére gondolva is! És mint tudjuk, a vágy cselekvésre késztethet!
Ha ilyen eseményt tapasztalnak, akkor lehetőség szerint készítsenek bizonyító felvételt az eseményről és jelentsék be azt a Rendőrségen!
Ne legyenek a szülők sem naivak, sem hiszékenyek! És ne szavazzanak meg feltétel nélküli bizalmat senkinek se, aki a gyerekükkel kapcsolatba kerül! Lehet bízni valakiben, de ne vak bizalommal!
Talán feltűnt az olvasóknak egy mondat, amelyben a szülők arra utasítják Annát, hogy mindig fogadjon szót a tanároknak és csinálja azt, amire utasítják őt. Mindig? Ez óriási hiba! Említsenek kivételeket, például:
„De, ha olyan dologra akar megkérni, amit más gyerekkel nem tett meg, akkor ne tedd meg! ” Egy
Ez ilyen rendkívüli kérésekről a szülőknek tudnia kell! Ezért, rendkívül fontos megtanítani azt a gyereknek, ha ilyen rendkívülis kérést kap, akkor azt mondja el otthon a szüleinek.
Különleges fontosságú a biztonsági szabályok tanítása!
„Ha, bárki megérinti a puncid (a péniszed), a popsid, ahol
Ezeket a tanításokat ne elég csak egyszer elmondani, időnként frissíteni kell a gyerekben a tudást!
„Mit kell tenned akkor, ha valaki megérinti a puncid (a péniszed)? ”
Ha, a gyerek pontosan tudja, hogy mit kell tennie, akkor jó, ha nem tudja, akkor át kell ismételni vele a tanítást!
Ritkán, de megtörténhet az, hogy egy gyerek vágyni kezd a szülő nemi szervére és megtörténhet az is, hogy egy apa arra ébred, hogy a vele alvó lánya a péniszét érinti, vagy extrém esetben akár azt szopja is.
Mit tehet ilyen esetben az apa? Hiszen egy ilyen esemény váratlan és akár bénító is lehet a számára. Forduljon úgy a hasára, mintha álmában fordulna meg, ezáltal a pénisze már nem lesz elérhető a lánya számára, de nem is ijeszti meg őt!
Ezután, a legnagyobb hiba az, ha távolságot kezd tartani a lányával! Nem szabad! Viselkedjen vele úgy, mintha mi sem történt volna, mintha végig aludta volna azt! A fenti történetben ez a probléma felszínre került, amelyet az apa valahogyan megoldott. De, azt tudni kell, hogy egy gyerek, ha megtapasztalt egy számára kellemes élményt, akkor annak ismétlődését várhatja el és ha az első partner számára elérhetetlenné válik, akkor más személy kereshet arra, hogy a tapasztalást ismét átélje! A fenti példában ez lett a testneveléstanár!
Nyilvánvaló, hogy ezzel még nincs lezárva a probléma a gyerekben. Ezért tetszik, nem tetszik, legkésőbb ekkor el kell kezdeni a gyerek szexuális felvilágosítását, hiszen aziránt már a gyrek élénk érdeklődést mutat! Amire a szülők addig nem is gondoltak!
Felhívom a figyelmet arra, hogy ma már olyan sok irányból érhetik a gyerekeket intenzív szexuális információk, hogy akár már egy hét éves gyerek is érdeklődhet azok iránt! Tehát, a szülők e gondolják azt, hogy az ő gyerekük még túl fiatal ahhoz, hogy a szex foglalkoztassa őt!
Morbidnak tűnhet a javaslat, ám amint a szülők megbizonyosodtak arról, hogy a gyerekük már érdeklődik a szex iránt, vagy akár maszturbál is (Az önstimuláció nem ide tartozik! Kérésre írok arról is. ), meg kell kezdeni a szexuális felvilágosítást! Ha, a gyerek nyolc évesen mutatja a jeleket, akkor, akkor! Ha, ezt nem teszik meg, akkor a gyerek tévútra és akár egy
Végezetül, említést kell tenni arról, hogy egy szülő is érző lény. Ha, olyan, akár szexuális stimulációk érik őt, akkor arra akár olyképpen is reagálhat, amely nem megengedhető! A fenti történetet alakítsuk egy kicsit másképpen!
Mi van, ha az apa mér akkor felébredt, amikor a lány először megérintette a péniszét? Ha, azt gondolja, hogy:
„Hmmm... A lányom megfogta a péniszem és ez sokkal kellemesebb érzés, mint amikor az anyja teszi meg azt. Egészen felizgultam. Hagyom hadd csinálja, amit akar, mert élvezem. Majd, ágy teszek, mint aki végig aludt! ” Vagy, ha ilyen esmény nem volt, de valamiért a lánya kéri, hogy fürödjenek együtt, mint régen. Egy ilyen kérésnek mindig oka van! Az ok pedig mindig az, amire a gyerek vágyik! Könnyen lehet, hogy a lány valahol hallott arról, hogy egy pénisz az lehet merev és sokkal nagyobb is. Vagy, a mai világban akár láthatott is pornő filmet és az ébresztette fel a tapasztalás iránti vágyát.
Ha, a lány ezt kéri, akkor azt az igényt meg kell tagadni főképpen akkor, ha az apa nem tudja garantálni, hogy a pénisze nem válik merevvé a közös fürdés alatt! Nem kell a gyerek minden igényét teljesíteni! Viszont, akkor el kell kezdeni a szexuális felvilágosítását!
Á kilenc évesen maszturbáltam először, akkor volt az első éjszakai magömlésem. Ma, a gyerekek testének fejlődése felgyorsult, tehát nem elképzelhetetlen az, hgy akár már hét évesen is maszturbálnak éjszaka főképpen akkor, ha akár több irányból is verbális, vizuális, vagy akár érintéses stimulációk érik a testüket.
Tehát, a szülők ne úgy tekintsenek a gyerekükre, mint egy kislányra, vagy egy kisfiúra azt gondolván, hogy a szex még úgysem foglalkoztatja őket, mert mi van akkor, ha tévednek? Óvatos becslés, de még ma is a szülők nagyjából két-öt évvel vannak lemaradva a gyerekük vágyaitól. Vagyis, bár a tizenhárom éves lányuk már átélte az első közösülését, ám a szülők mégis csak négy év múlva szembesülnek azzal a ténnyel, hogy a lányuk már nem szűz, mert terhes lett. Fel sem tételezték róla addig, hogy már évek óta közösül hol ezzel, hol azzal.
Azt tudni kell a
Elindul hát ez az iskola, hogy a szülők szembesülhessenek azokkal a hibákkal, amelyeket más szülők követtek korábban el. Talán, akkor nem követik el ugyanazt ők is...
Évike egy szinte hiperaktív kislány volt. A szülei gyakran aggodalmasan figyelték, ahogy szinte egyetlen percig sem tudott egy helyben ülve maradni és ha nagy nehezen rá is vették valahogyan, akkor vagy a kezei mozogtak szüntelenül, vagy a lábai. Emellett, az agresszív viselkedés jeleit is felfedezték nála. Volt eset, hogy amikor az anyja fegyelmezni akarta, ökölbe szorított kézzel az arcába vágott és az anyja orrában eltört a porc bőséges
v
okozva ezzel. alf
ér alf
zé alf
stVégül, mielőtt már iskolába kerülhetett volna, gyerekpszichológushoz kellett elvinniük, hogy megállapítsa, alkalmas az iskolai közösségi életre, vagy sem.
A szakember végül megállapította, hogy a lánynak túl sok az energiája és azt le kell vezetni valahogyan. Ám, mivel az óvodában nem tapasztaltak extrém agresszív viselkedést, csak hiperaktivitást, a pszichológus reménykedett abban, ha a gyereket lefoglalják valamilyen fárasztó tevékenységgel, akkor helyre áll a rend és idővel a lány hiperaktivitása is elmúlik. Ám, alkalmasnak találta az iskolai tanulmányai elkezdésére.
Az első tanítási naptól sokszor elmondták a lányuknak, szinte sulykolták belé, hogy:
„Mindig fogadj szót a tanároknak és azt tedd, amire utasítanak! ”
A szülők megkönnyebbültek és órákig dilemmáztak azon, hogy mivel lehetne levezetni a lányuk túlzott aktivitását.
„Mit szólnál hozzá, ha beíratnánk valamilyen sportszakkörre? ” – kérdezte Oleg, az apa Júliát, az anyát.
„Mégis, mire gondolsz? Van egyáltalán ilyen az iskolában? ”
„Nem lenne fontos, hogy ott legyen az edzés! Mindketten itthon dolgozunk, simán el tudjuk vinni őt máshová is az iskola után. ”
„Nem is tudom. Talán, utána nézhetnénk annak, hogy milyen lehetőségek vannak a fővárosban. ”
A lányuk már iskolába járt és a túlzott mozgásigényén kívül nem volt vele baj. Eleinte úszás oktatásra íratták be, de a lány túlságosan félt a víztől, így meg sem tudták tanítani őt úszni, mert mindig pánikrohamot kapott. Majd, következett a ritmikus sport gimnasztika. Ukrajnában már ilyen korban is keresnek gyerekeket, hogy mielőbb el tudják kezdeni a képzésüket. A lány kijelentette, hogy nem akar oda járni, mert az edzések unalmasak, mindig csak nyújtanak és erősítenek.
Kézilabdára is be akarták íratni a lányt, ám ahhoz még túl fiatal volt. Röplabdához úgyszintén.
„Valamilyen küzdősport, esetleg? ”
„Mi? Hogy hatékonyabban tudjon pofán vágni engem? Felejtsd el! ” pörölt Júlia. Ahogy teltek a hónapok, egyre gyakrabban jelezték az iskolából, hogy a lány hiperaktivitását nehezen tudják kordában tartani. Közeledett a tanévzáró és valamilyen megoldást kellett találni.
Ahogy bújták az Interneten található oldalakat, érdekes linket találtak: Balett képző intézet kisiskolások számára.
„Te most komolyan azt gondolod, hogy Anna szívesen járna balettot tanulni? ”
„Miért ne? Emlékszel, hogyan táncolt spontán, amikor meghallott egy kedves dalt? Szerintem, a vérében van a tánc. Tagadhatatlan, hogy van valamennyi született mozgáskultúrája. Talán, csiszolni kéne... ”
„Te, tényleg azt gondolod, hogy a lányunkból balerina is lehet? ”
„Lehet-Nem lehet... Nem az a cél, hogy a lányunk energiáját levezessük? Ha megkedveli, az is jó, ha nem kedveli meg, akkor keresünk mást. Egy próbát szerintem megér. ”
Beíratták a lányt, miután a felvételin úgy ment át, mint kés a vajon. Ez meg is lepte a szülőket. A balett tanárnő, akivel beszéltek, megnyugtatta őket:
„Ne aggódjanak, hogy Annának túl sok az energiája! Itt le tudjuk vezetni az összeset és ájultan fog az ágyba rogyni. ”
Mivel, Annának is nagyon megtetszett a lehetőség, hogy balettot tanulhat, megszületett a döntés, a lányból balett növendék lesz!
Az először képtelennek vélt ötlet bevált. Az elején a kislány alig tudott beülni az autóba, testileg annyira kikészült. A szülők megint aggódni kezdtek: Normális ez? Beszéltek a tanárával, aki megnyugtatta őket: „Anna, született tehetség és a társainál sokkal intenzívebben hajt végre minden gyakorlatot. És annak látom csak a jeleit, hogy szívesen tanul! ”
A szülők megnyugodtak és hordták a lányukat a balettórákra. A lány nekik sem panaszkodott soha, hogy az órák kellemetlenek, mert nehezek a gyakorlatok. Csak annyit mondott néha, hogy kicsit elfáradt.
Kilenc hónap múlva nyílt napot szerveztek az intézetben, hogy a szülők láthassák, mennyit fejlődtek a gyerekek. A bemutatót még videó kamerákkal is rögzítették mondván, hogy a felvételnek promóciós okai vannak, hogy több gyerek szüleihez jusson el az intézet tevékenysége. Mint a tanár mondta: „Kevés a fiú, a felvétel megtekintése után talán több lesz. ” Mivel, a felvételeken a szülők nem látszottak, ezért nem volt az ellen kifogásuk.
A szülők elbűvölten nézték végig az alig nyolc éves növendékek első nyílt óráját, miközben súgva mondták egymásnak, dicsérve a gyerekek teljesítményét, lazaságát, erejét.
Ám, Oleg észre vett valamit. A tanárnő néha olyan helyeken is megérintette a lányokat, amelyeket nem érzett helyesnek. Júliának nem szólt semmit, de összeráncolt szemöldökkel már nem a gyerekek ügyességére koncentrált, hanem valami másra.
„Most az egyik kislánynak hátulról megérintette a popsiját. Szinte becsúszhatott néhány ujja az ánuszáig is. Nem sokáig, csak egy pillanatra, de az a kislány kicsit felnevetett, talán érzékeny helyen érzett érintést?... Most pedig egy másik lánynak egyértelműen a punciját érinti meg teljes tenyérrel... Most meg az én lányom popsijánál van szinte a teljes tenyere, a másik kezével meg teljesen alá nyúl a lányomnak! Vajon, ez az oktatás része lenne, vagy más lehet az oka? Megkérdezem erről a tanárnőt, de a feleségem nélkül, mert ez nekem nagyon nem tetszik!! ”
A férfi dühöt érzett, de elrejtette azt a felesége elől. Ám alig tudta kivárni, hogy amíg az óra végén Jólia a lányával beszélget és dicséri őt, addig beszélnni tudjon a tanárnővel.
„Elnézését kérem, de beszélhetnénk négyszemközt? ”
„Természetese. Valami baj van? ” – válaszolt a tanárnő.
„Láttam, hogy néhány lányt olyan helyeken érint, ami szerintem nem elfogadható. Megmagyarázná ezt kérem? ”
„Jaj, elkövettünk egy hibát és ezért elnézést kérek. ”
„Milyen hibát? ”
„Mi az évnyitón elmondtuk a szülőknek, hogy előfordulhat ilyen érintés is a gyerekekkel. Mivel Annát egy hónappal később vettük fel, ezért erről önök nem szereztek tudomást és ez az én hibám. ”
„Kifejtené bővebben? ”
„Természetesen! Tudja, a balett csak külső szemlélőként könnyű, valójában embert és gyereket próbáló, igen nehéz és veszélyes foglalkozás! A nyjtó és feszítő gyakorlatok akár sérülést is okozhatnak, ha nem kontrolláljuk az izmok feszességét. Vagyis, néha meg kell érintenünk a lányokat a nemi szervüknél és az ánuszukál is, hogy az izmok feszességét ellenőrizzük. Ez másképpen nem megy, mert nem akarjuk, hogy bármelyik gyerek izom, vagy ín szakadást szerezzen. Ám, azt is elmondtuk a többi szülőnek, hogy amennyiben ez problémát jelent, akkor nem tudjuk javasolni a gyereküket a balett tanulására, mert ez enélkül nem megy. ”
Oleg rettenetes zavarban volt, ahogy felfogta a nő szavait. Olyan dologba ütötte az orrát, amihez nem ért.
„Rettenetesen sajnálom, hogy ezzel a problémával zavartam önt, de tudja annyi sok rosszat lehet hallani a világban mostanában és tartottam attól, hogy most is ez a helyzet. ”
„Ne szabadkozzon, az én hivbám, hogy erről külön önöknek nem beszéltem. Így már elfogadhatók az önök számára az ilyen szükséges érintések? ”
„Természetesen! Most, hogy tudom, mi és miért történik, elfogadható. ”
Oleg este az ágyban elmondta a feleségének az egész eseményt. Jólia egyre morcosabb arccal hallgatta végig a beszámolót, majd kifakadt:
„Miért nem kérdeztél meg erről engem, mielőtt lerohantad a tanárát? Tipikus dúvad viselkedés! ”
„Miért kérdeztelek volna téged? Tudtommal nem jártál balettképzésre. ”
„ Én nem jártam, de egy osztálytársnőm igen és ő beszélt erről nekem! Máskor, ha nem tudsz valamit, ha aggodalmad van először beszéld meg velem, mielőtt cselekszel! Áhhh, már százszor kértelek téged, de át beszélek a fejeden! Jó éjszakát! ” Azzal, durcásan hátat fordított a férjének és lekapcsolta az éjjeli lámpáját jelezve, hogy este nem lesz szex, csak alvás!
Elérkezett a nyár, ám a balettre akkor is vinni kellett Annát, mert ott nem volt nyáriszünet, mint az iskolában. Szinten tartó tréningnek neezték, hogy a gyerekek izmai, inai és ízületei ne szokjanak el a terheléstől, mert akkor szinte kezdhetnének mindent elölről minden évben. Akkor érkezett az intézetbe Borisz, aki nem sokkal korábban neves balett táncos volt, ám egy gerincsérülés miatt fel kellett adja a pályáját és ezért oktatni kezdte a balett tudományát. Korrekt és mindig mosolygós férfinak látták őt. Rendkívül meg volt elégedve Anna képességeivel és fejlődésével.
Elérkezett a Szeptember, majd az Október és az órák intenzívebbé váltak a férfi kezei alatt. Nem kímélte a gyerekeket, ám Anna sosem panaszkodott arról, hogy valami baj lenne. Ám, egy este, amikor Oleg és Júlia már egymás mellett feküdtek az ágyban és nézték a tévét, kopogást hallottak a hálószobájuk ajtaján.
„Gyere be! ” Az ajtó lassan kinyílt és Anna feje jelent meg a résen.
„Beszélhetnék veletek? ”
„Persze, gyere be és mondd el, mi a baj! ”
A lány lassan közelített az ágyhoz és az arcán aggodalom, félelem látszódott.
„Én már nem akarok balettet tanulni. ” És elkezdett sírni. A szülei megdöbbentek a lányuk reakcióján és aggódva ölelték át őt.
„Csillagom! Mégis mi a baj, hogy már nem akarsz oda menni és tanulni? ”
„Borisz bácsi csinál velem valamit, ami nekem nem jó. ”
„Mégis, mit teszt veled? ”
„Hát, sokszor megfogja a puncim és ott hátul is és az nekem kellemetlen. ”
„Jaj, kicsi lányom! Akkor nincs is olyan nagy baj! ” A lány hüppögve emelte az apjára a könnyektől áztatott arcát. Nem kérdezett, de az arckifejezése szinte egy kérdőjel volt!
„Emlékszel a nyílt napra, amin mi is ott voltunk? ”
„Igen, emlékszem. ”
„Neked nem mondtam el, de akkor én is észrevettem, hogy a tanárnő megérint néhány lányt a punciján és hátul is. Pedig ezt veled is meg kellett volna beszélni és ez hiba volt részünkről. Amikor nyújtást végeztek, akkor szokott megérinteni téged, ugye? ”
„Igen. ”
„Tudod, ezt azért teszik, hogy ne sérülj meg. Így ellenőrzik, hogy nem túl feszesek az izmaid, mert nem akarják, hogy megsérülj. Érted ezt? ”
„Tényleg azért teszik? Erre nem gondoltam. ”
„Tehát, ez volt a baj és valójában még mindig akarsz balettot tanulni? ”
„Igen, nagyon akarok! Csak, aggódtam emiatt. ”
„Pedig, ha továbbra is balettozni akarsz, akkor ezeket az érintéseket el kell viselned. Gondolod, hogy el tudod viselni azt? Mert, ha nem, akkor kiíratunk onnan. ”
„Nem, nem! El tudom viselni. ”
„Megnyugodtál? ”
„Igen. Veletek alhatok ma éjjel? ”
Anna kilenc éves lett, amikor először vitték el őt fellépésre. Valósággal ámulatba ejtette az a miliő, amely körül vette őt. Rettenetesen izgult, de bízott is magában. Ezt külön is megtanították nekik. Ám, megjelent nála egy új probléma: Ugyanis az osztálytársai gyakran cikizték azért, hogy balettot tanul. Nem törődött velük, de el is távolodott szinte mindenkitől és egyre magányosabbnak érezte magát. Mintha, nem is egy világban élne a többi gyerekkel, sokkal komolyabb gondolkozású és erős egyéniségű, konszolidált lánnyá változott.
A másik probléma az volt, hogy a harmadik osztálytól már új testnevelés tanár érkezett Jurij bácsi személyében, akit nagyon megkedvelt, túlságosan is. Szerelmes lett belé!
Jurij bácsi már nagyon régóta az iskola tanára volt, harmadik osztálytól végezte a testnevelés tanítását. Anna eleinte megmosolyogta, hogy mindig mosolyog és nem képes még leszidni sem a tanulókat, ha rosszat tesznek. Nem tartotta őt határozott és erős kezű tanárnak, mint Borisz bácsit, aki egy növendékkel sem bánt kesztyűs kézzel.
A harmadik osztályt egy új tapadó öltözékkel kezdte, mivel a régit már kinőtte. Az új viszont kicsit nagyobb volt, mint ami a testéhez kellett volna. Ezért, néha a combjai között félre csúszott és bár volt rajta bugyi is, ám néha kilátszott a puncija. Anna nem foglalkozott ezzel a problémával, mert tudta, előbb-utóbb bele nő és legalább nem szorítja a combjait, mint a régi.
Egy nap a gátülés volt a feladat. Ez egy valójában igen nehéz és akár fájdalmas feszítő-nyújtó, és izmokat, ízületeket megterhelő gyakorlat volt, amikor a comboknak derékszöget kellett bezárnia egymással és a lábszáraknak is a combokkal. Néha, le is kellett hajolni az elől lévő láb felé. De, ez nem jelentett Annának problémát. A balett múltja miatt tökéletesen ment neki.
Jurij bácsi megállt előtte és nézte őt. Majd, leguggolt és megfogta a combját. Anna azt hitte, hogy korrigálni akar valamit a lábán, ám ekkor megérezte a férfi ujjait a punciján. Rájött, hogy a tapadó és a bugyi félre csúszott és a tanár megláthatta a punciját.
Annának ekkor már volt valamennyi fogalma arról, hogy a férfiaknak tetszik egy punci látványa. Néha beszélgettek erről az idősebb lányokkal.
„Tetszik neki a puncim? Biztosan azért simogatja most. ” – és a gondolatra elmosolyodott annál is inkább, mivel már Borisz bácsi ugyanígy simogatta őt néha ott. A lány számára teljesen elfogadottá váltak az ilyen érintések és az utóbbi időben még kellemeseknek is érezte azokat. Szinte várta, hogy Borisz bácsi újra megsimogassa a punciját, vagy a hátsó nyílását, ahol
k
szokott. alf
ak alf
il alf
ni„Jurij bácsinak is tetszem? Ennek nagyon örülök! ” – gondolta és rá mosolygott a férfira. Attól a naptól fogva ritka volt az a testnevelés óra, amikor ne érintette volna meg a punciját legalább egy pillanatra és csalódottságot érzett, ha az érintés valami miatt nem történt meg. Szinte fájt, ha elmaradt.
Ekkor hallott az idősebb lányoktól a puncinyalásról és a pénisz szopásáról. Éjjelente elképzelte maga előtt az eseményeket. Ekkor már szinte minden éjjel simogatta a punciját, mert az nagyon kellemes volt a számára és már voltak olyan ájulásszerű élményei is, amikor a teste furcsán viselkedik, görcsbe rándul ott alul és akkor neki nagyon kellemes érzései lesznek. És a fantáziálásai miatt intenzívebb lett az érzés, amikor elképzelte, hogy Jurij bácsi nyalja a punciját, vagy az, hogy ő veszi a szájába a péniszét.
Már, nyolc éves korától tudta, hogy milyen egy merev pénisz, bár nem beszélt arról senkinek. Egy éjjel rá nyitott a szülei hálószobájának ajtajára, mert félt a kinti vihar hangjaitól és a szüleivel akart aludni, hogy biztonságban érezhesse magát. Azt éjjeli lámba fényénél látta, hogy az anyja éppen az apja péniszét szopja, e az a pénisz sokkal nagyobb volt, mint amire emlékezett, amikor még együtt fürdött az apjával.
„Ti mit csináltok itt? ” – kérdezte akkor tőlük és ők megilyedtek, nem is értette, hogy miért. Hirtelen betakaróztak a paplannal és úgy válaszoltak:
„Csak játszottunk! ” Nevettek egymásra.
„Én is játszhatom azt veletek? ”
„Jaj, kislányom! Ez felnőtt játék, te ezt még nem játszhatod! ” A lány durcásan válaszolt:
„Akkor veletek akarok aludni ma éjjel! ”
Megengedték neki, és kettőjük közé mászott a paplan alatt. Nagy volt, hármukat is betakarta. Éjjel felébredt. Nem a vihar volt az oka, mert annak már vége szakadt. Az ok egy különös érzés volt, amit a puncijánál érzett. Nedves volt kicsit odalent és bizsergett is ott. És észrevette, az egyik keze még mindig a combjai között van és az ujjai szintén nedvesek.
„Simogattam magam álmomban? ” – kérdezte önmagától, bár már tudta a választ, hogy ez történt. Hirtelen beugrott, hogy miről álmodott: Arról, amit a szülei műveltek, amikor bejött a szobába, ám akkor nem az anyja szopta az apja péniszét, hanem ő!
A felismerésre ismét bizsergő érzést érzett odalent és nem bíta megállni, hogy ne simogassa magát ott.
„Vajon, milyen lehet egy péniszt szopni? Nem lehet rossz, ha anya is csinálta. Valahogyan ki kellene próbálni. ” Ekkor nézett az apja felé. Az éjjeli lámpa még mindig világított, mert amikor a szüleivel aludt, akkor soha nem oltották le. Így, ha
p
kellett éjjel, gond nélkül ki tudott találni a hálószobából és vissza is tudott menni oda. alf
is alf
il alf
ni alf
eAz apja a hátán feküdt és szinte teljesen ki volt takarva a felső teste. Soha nem ivselt alsónadrágon kívül egyebet alvás közben.
„Vajon, most is ugyanolyan nagy? Meg kellene nézni legalább. ” Hátra sandított az anyja felé, de ő háttal feléjük fordulva aludt. Ismét az apját nézte. Szinte imádta őt! Rajongott érte mindig is.
„Meg kéne nézni, hogy milyen a pénisze. ” Valami ekkor, mintha valaki távirányítóval vezérelné őt, megmozgatta az egyik karját. Finoman meg fogta a paplan tetejét és elkezdte felemelni és húzni lefelé azt az apja testéről. A szobában kellemes meleg volt, így nem tartott attól, hogy az apja fázna.
Szemei elé tárult az apja ágyéka és az alsónadrágja is, amely egy laza száras alsónadrág volt. És a látvány szinte sokkolta, mert a nadrágból kilátszott a pénisze vége!
„Nagy neki most! ” és alig tudott lélegezni az izgalomtól, hogy láthatja az apja merev péniszének a végét. Finoman elengedte a paplant, hogy ne ébredjen fel az apja. Majd, a fejével közelebb húzódott, hogy jobban megnézhesse a pénisz látható részét. Gyönyörű szépnek találta, hiszen korábban nem látta azt, hogy mintha feje volna. A végén még nedvesnek is látta kicsit.
„Meg kéne érinteni valahogy. ” A gondolatra úgy érezte, hogy a szíve a torkában dobog. Btorságot merített és a mutatóujjával megérintette ott, amit láthatott. A pénisz pedig az érintésétől megmozdult, el is kapta ijedten a kezét. De, semmi más nem történt. Megint megérintette, megint megmozdult, mintha az ő érintésére reagálna. És furcsa volt, hogy a pénisz vége megváltozott, mintha feszesebb és simább lenne. Mintha még növekedett is volna, mert már nagyobb részt láthatott.
„Meg kellene fogni, de hogyan? ” Ekkor, eszébe jutott egy ötlet, amelyet meg is valósított. Mintha álmában fordulna az apja felé, egyszerűen rá tette a kezét és kicsit megszorította azt. Az apja nem ébredt fel és emiatt boldognak érezte magát. Ám, a pénisz lüktetni kezdett a keze alatt. Megfeszült és elernyedt kicsit.
A lány meg akarta fogni ott is, ami nem látszik, ezért az ujjaival finoman megemelte az alsónadrág szövetét és alá tolva a kezét megmarkolhatta élete első péniszét. Már nem zavarta az, hogy a pénisz mozog a kezében és lüktet. Kifejezetten izgalmasnak találta. Ekkor hirtelen eszébe jutott, amit látott, amikor az anyja szopta azt.
„Ki kéne próbálni valahogy. De félek, hogy apa felébred. Csak egy kis puszit adok rá. ”
Az elhatározását tett követte és levegőt sem mert venni, ahogy az ajkaival a pénisz végéhez közelített. Amikor az ajkai megérintették ott, azt gondolta:
„Ez nem is rossz! Olyan sima, kemény és meleg, szinte forró. Meg nyalom kicsit. ” És akkor finoman megnyalta a pénisz végét. Furcsa, sós-keserű ízt érzett, de nem találta kellemetlennek, ellenkezőleg. Ízlett neki.
„Anya a szájába vette. Én is megpróbálom, csak apa nehogy felébredjen! ” Kicsit felemelte a marokra fogott péniszt és nagyra nyitva a száját, bevette a végét a szájába, majd szinte ösztönösen rá zárta az ajkait.
Leírhatatlan érzés kerítette ekkor hatalmába annyira, hogy észre sem vette, amikor a másik keze már a punciját simogatta. Nem is értette, hogy miért teszi azt, de az érzés feledtette vele a kérdést. És ahogyan a nyelve érintette a pénisz végét a szájüregén belül, az is hihetetlenül kellemes volt számára, ezért azon körözni kezdett a nyelvével. Érdekesnek találta ezt az izgalmas játékot és ekkor megint érezte azt a kellemes ízt a szájában.
Beugrott neki, hogy az anyja mozgatta a fejét a péniszen, ezért lassan ő is ezt tette. Nem merte csinálni azt gyorsabban, mert félt, hogy az apja felébred. Ám, ő csak szaporábban lélegzett és néha felsóhajtott.
Nem tudta, hogy mennyi ideje csinálhatta már, mert az idő mintha megszűnt volna. Semmi más nem volt, csak ő és az apja pénisze, amit már bátortalanul meg is szopott. Ösztönös volt a szívás, valójában már csak azok vezérelték őt.
Az apja hirtelen halkan felnyögött és a lány megbénult a félelemtől, mozdulni sem mert. Ám, a szájában lévő pénisz mozogni, lüktetni kezdett és valami a szájába spriccelt belőle, majd megint és megint, egyre jobban megtöltve a szájüregét valamivel, aminek ugyanolyan íze volt, mint amit korábban érzett.
Ösztönösen nyelni kezdte, ami abból kijött. Majd, a lüktetés megszűnt és a pénisz puhulni kezdett. Már nem volt olyan sima és kemény, mint nemrég. Kiengedte azt a szájából és felült az ágyban. Azt apja ekkor a péniszéhez nyúlt, majd a hasára fordult.
A lány pedig azzal a furcsa de nem kellemetlen ízzel és a gondolataival aludt el.
Másnap, mivel szombat volt, ő kicsit később ébredt fel, mint a szülei. Már elkészültek a reggelivel, amikor felébresztette őt az anyja ezért a fürdőszoba és a
p
után felöltözött és az asztalhoz ült és az apja arcát fürkészte. alf
is alf
iOleg az újságjába temetkezett és rá sem nézett, csak egy mormogásszerű „Jó reggelt! ” hangzott csak el. Anna még örült is neki, hogy az éjjel eseménye nem hagyott nyomot, bizonyára az apja észre sem vette, hogy mit tett vele.
Ám, az apja napokon át kerülte őt. Korábban gyakran ülhetett az ölébe, hogy úgy tévézzenek, vagy beszélgessenek, de amikor oda akart telepedni, az apja inkább felállt a kanapéról és a fürdőszobába ment. Törtedékét beszélgette vele, mint korábban és ez nemcsak meglepte, de kicsit meg is ijesztette a lányt.
„Talán azért viselkedik így, mert akkor éjjel nem is aludt? ” Nem tudta, hogy mit tehetne és részben az iskola és a délutáni balett órák is elterelték a figyelmét. Jurij bácsi és Borisz bácsi szinte mindig megsimogatták a punciját, ha csak tehették, de ez csak elő idézte benne azt a furcsa de kellemes érzést, de azt az érzést már nem, amit az okozott, amikor simogatta magát éjjelente.
Végül, Annának támadt egy ötlete!
„Mi lenne, ha javasolnám apának, hogy fürödjünk együtt, mint régen? Akkor legalább láthatnám őt meztelenül, mint régen. Talán, még a pénisze is nagy lenne, mint akkor éjjel és talán... ” Nem merte tovább gondolni a gondolatot, mert a teste reagált és érezte, hogy ott lent nedves lesz és bizseregni kezd.
Azon a hétvégén az apjával kettesben maradtak, mert az anyja elutazott a nővéréhez. Valakinek vele kellett maradnia és mivel az apja nem kedvelte nagyon a felesége nővérét, gy egyértelmú volt, hogy ki marad vele otthon.
Elérkezett a fürdés ideje és a lány össze szedte minden bátorságát és szinte remegő hangon kérdezte az apját:
„Nem fürödhetnénk most együtt, mint régen? Emlékszem, hogy olyan jó volt! ”
„Kislányom, te ehhez már túl idős vagy! Már tudsz egyedül fürdeni. ”
„Miért lennék túl idős? ”
„Mert már a cicid is kezd nőni! Most már nem illendő! ” Valóban, már kinyomta valami a pólóját, igaz még csak alig.
„De apa! Én emlékszem, hogy milyen jókat játszottunk régen! Hiányzik! ” Látta, ahogy az apja furcsán néz a szemébe, majd szinte az örökkévalóságnak tűnő idő után megszólalt:
„Tényleg, erre vágysz? ”
„Igen, apa! Légyszi! ”
Az apja engedett a kérésnek és együtt mentek a fürdőszobába. Amíg Anna levetette az otthoni ruháját, addig az apja megtöltötte a kádat meleg vízzel és bele emelte abba játékosan a meztelen lányát. Majd, ő is levetkőzött. Anna látta, hogy a pénisze mér sokkal nagyobb, mint amit kis korában látott, de még nem lett akkora, amit a szájában tartott. Annyira dobogott a szíve, hogy levegőt is alig kapott, amint azt apja vele szemben elhelyezkedett a kádban.
A lány pedig szinte azonnal le akarta nyomni a férfit a víz alá és közben az ölébe telepedett. Megérezte a péniszét a puncijánál és ez új és ismeretlen érzést okozott számára.
„Kislányom, mégis mit csinálsz? ”
„Valami rosszat tettem? ” bénult meg szinte a lány?
„Hát, igen, de nemcsak most. Meg kellene beszélnünk valamit. ”
„Mégis, mit? ”
„Hát, amit akkor tettél velem, amikor velünk aludtál egy éjjel. ”
A lány úgy érezte, hogy az ijedtségtől kihagy a szíve néhány ritmust.
„Apa, én nem is tudom, hogy mit mondjak... Ne haragudj! ”
„Nem haragszom, de ezt meg kell beszélnünk, mint apa és a lánya. ” A mondat végét külön hangsúlyozta. A lány félelmében nem szólt semmit, csak nézett lefelé a habfürdő habjaira.
„Én az apád vagyok és nem szabad nekünk ilyesmit csinálni! Nekem rossz érzés volt arra ébredni, hogy a lányom szájában van a péniszem és... tudod, hogy mi jött ki abból? ”
„Nem tudom. Mi volt az? Mert, finom volt! ” Ekkor, Oleg rádöbbent, hogy nagy hibát követtek el a feleségével! Nem is gondolták volna, hogy a kilenc éves lányuk már érdeklődik a szex iránt. Valahogy pótolni kell a hiányosságot, de hogyan? A férfi fejében őrült iramban cikáztak a gondolatok.
„Az, ami akkor éjjel megtörtént, azt soha nem tudhatja meg az édesanyád és senki más, érted? Szétesne miatta a családunk! ”
„Értem. ”
„Én már nem érinthetlek téged a puncidon, vagy a mellkasodon, mert az helytelen. ”
„De, miért helytelen, ha jó érzés? ”
„Azért, mert családtagoknak azt nem szabad csinálni. Természetellenes. Érted ezt a szót? ”
„Igen, értem. ”
„Tehát, elfogadod azt, hogy ez az utolsó együtt fürdésünk és hogy nem teheted meg azt, amit akkor éjjel megtettél velem? ”
„Igen, elfogadom. ”
„Akkor, fürödjünk meg gyorsan, mert mindjárt kezdődik az esti film! ”
„Veled alhatok ma éjjel, apa? ”
„Csak akkor, ha megígéred, hogy soha többé nem teszed meg azt velem, mint akkor éjjel. Ha, megint megteszed, akkor el kell, hogy költözzek és akkor csak ritkán láthatjuk egymást. Ez a te érdekedben történne. ”
Megfürdették egymást, de az apja nem érintette Anna punciját és a popsiját sem. Még a mellkasát is kihagyta és arra kérte őt, hogy mossa meg magát azokon a helyeken. Amikor kiszállt a kádból, még láthatta a nagy péniszét, ami mér felemelkedett és előre nyúlt, ám csakhamar eltakarta a fürdőköpenye. A lány már nem merte megkérdezni tőle, hogy megérinthetné esetleg?
Az apja távolságtartása idővel enyhült, de már nem volt olyan, mint azelőtt és ez bűntudatot ébresztett a lányban, mert azt érezte, hogy valamit elrontott!
Borisz bácsi két hétre rá érdekes kérdést súgott a fülébe, amikor a punciját simogatta egy kicsit a testnevelés órán.
„Ma, te segítesz nekem elpakolni a tornaszereket a szertárba, rendben? ”
„Rendben. ” A válasz azelőtt hagyta el az ajkait, mielőtt végig gondolhatta volna. Kicsit szomorú is volt, mert az a két óra volt az utolsó és a többiek már mehettek is haza, de ő nem. Amikor minden labdát és eszözt behordott a szertárba, ahol Borisz bácsi várta és mindent a helyére raktak, a férfi leült egy ágyra, ami ott volt, amióta az eszét tudta.
„Gyere ide csillagom és ülj az ölembe. ” Anna már egy ideje nem ülhetett az apja ölébe és megörült annak, hogy a tanára erre kérte őt. Amint ott elhelyezkedett, a férfi keze a combtövénél elkezdte simogatni őt, majd besiklottak az ujjai a tapadó alá és a punciját simogatták.
„Úgy érzem, hogy ez neked jó érzés. Igazam van? Mondd el bátran, nincs mitől félj! ”
„Igen. ” – rebegte alig hallhatóan a lány.
„És ugye, örülnél neki, ha ennél is jobb érzés lenne? ”
„Nem tudom. ” Válaszolta bizonytalanul Anna.
„Mit szólnál hozzá, ha csókolgatnám és nyalogatnám a puncid? Az sokkal kellemesebb lenne, mint a simogatás. ” A lány lelki szemei előtt azonnal beugrottak azok a képek, amelyeket éppen a testnevelés tanárával képzelt el, miközben örömöt okozott magának és érezte, hogy a puncija újra bizseregni és nedvesedni kezd.
„Nem tudom. Nem lesz bajom tőle? ”
„Ne aggódj, semmi bajod nem lesz tőle! Tudod, mit? Levetkőzünk és én elkezdem csókolni és nyalni a puncid. Ha nem lesz kellemes érzés, akkor abba hagyjuk. Próbáld ki. Rendben? ” A lány csak bólintani tudott...
Elemzés: Aki átkoz most, mert nem folytattam tovább a sztorit, az vessen magára! Már, ennyi is túl sok volt! Ez nem egy pornóregény, hanem egy tanmese! Azoknak szól, akik valóban meg akarják védeni a gyerekeket... nos, kiktől is?
Bár, ez egy elképzelt történet, ám szinte minden részlete valóságban megtörtént eseményekre alapul! Találtam videókat nyílt balettórákról, amikor valóban végig fogdosta a tanárnő a növendékeit! Ismerek testneveléstanárt, aki gyerekkoromban a lányokat ott fogdosta, ahol akarta, néhányukkal pedig elvonult a szertárba is! És igen, vot ott egy heverő is! És ismerek olyan apát, akit a saját lánya szopott le álmában éppen ilyen szituációban és előzményekkel.
Anna, a képzeletbeli lány valójában érzékennyé lett téve az öt érő sorozatos abúzusokkal a szex iránt! Minden szülő figyelmét felhívom arra, hogy ne higgyenek el minden dajkamesét, amit egy tréner, vagy egy tanár mond önöknek egy intim testrész érintésének szükségességéről! Nincs elfogadható oka annak, hogy egy kislánynak a punciját (a péniszét), a popsiját és ha van, akkor a melleit is érintse bárki egy oktatás során! Az izmok feszességének a kontrollja nem terjedhet ki a genitális területre, mert az szükségtelen és kész-passz!
A fenti történetben a szülők megették az indoklást és utána már ők is igazolták Annának, hogy ami vele történik, az normális és szükséges is. És, ha ezt mondják egy lánynak, akit balett órán fogdosnak, akkor később, amikor a testnevelés tanár fogdossa a punciját, az számára már elfogadható esemény lesz és ekkor akár már kellemes is lehet az élmény a számára! Tehát, valójában a szülők lökik a
p
tanár markai közé a saját gyereküket! alf
ed alf
of alf
ilÉs egy testneveléstanár nem érintheti a lányok melleit még véletlenül sem, amikor a gyakorlatokat végzik! Érintse őket a szegycsontnál, vagy a mellkas felső harmadánál, ha kell. Ugyanaz a hatás, de nem abuzáló!
Hogy, egy nő nem fogdossa a rá bízott lányok nemi szervét? Dehogynem teheti meg, ha arra szexuális késztetést érez! És egy nő ugyanúgy érezhet szexuális izgalmat egy kisfiú péniszére gondolva is! És mint tudjuk, a vágy cselekvésre késztethet!
Ha ilyen eseményt tapasztalnak, akkor lehetőség szerint készítsenek bizonyító felvételt az eseményről és jelentsék be azt a Rendőrségen!
Ne legyenek a szülők sem naivak, sem hiszékenyek! És ne szavazzanak meg feltétel nélküli bizalmat senkinek se, aki a gyerekükkel kapcsolatba kerül! Lehet bízni valakiben, de ne vak bizalommal!
Talán feltűnt az olvasóknak egy mondat, amelyben a szülők arra utasítják Annát, hogy mindig fogadjon szót a tanároknak és csinálja azt, amire utasítják őt. Mindig? Ez óriási hiba! Említsenek kivételeket, például:
„De, ha olyan dologra akar megkérni, amit más gyerekkel nem tett meg, akkor ne tedd meg! ” Egy
p
tanár nem fogdos meg minden diákot! Pontosan érzi és tudja, hogy kinél teheti meg azt veszély nélkül. Tehát, ha a gyerek tudja, hogy mi az, amit minden diák megtesz, akkor ő is csak azt tegye meg, bárhogyan is utasítják másra. alf
ed alf
of alf
ilEz ilyen rendkívüli kérésekről a szülőknek tudnia kell! Ezért, rendkívül fontos megtanítani azt a gyereknek, ha ilyen rendkívülis kérést kap, akkor azt mondja el otthon a szüleinek.
Különleges fontosságú a biztonsági szabályok tanítása!
„Ha, bárki megérinti a puncid (a péniszed), a popsid, ahol
k
szoktál, vagy a melleid (ha már vannak), akkor lökd el a kezét és sikíts, ha tusz, akkor szaladj el! Mondd el bármelyik másik felnőtt embernek, hogy mi történt veled és mindenképpen mondd el nekünk is, ha ez történt veled! ” alf
ak alf
il alf
niEzeket a tanításokat ne elég csak egyszer elmondani, időnként frissíteni kell a gyerekben a tudást!
„Mit kell tenned akkor, ha valaki megérinti a puncid (a péniszed)? ”
Ha, a gyerek pontosan tudja, hogy mit kell tennie, akkor jó, ha nem tudja, akkor át kell ismételni vele a tanítást!
Ritkán, de megtörténhet az, hogy egy gyerek vágyni kezd a szülő nemi szervére és megtörténhet az is, hogy egy apa arra ébred, hogy a vele alvó lánya a péniszét érinti, vagy extrém esetben akár azt szopja is.
Mit tehet ilyen esetben az apa? Hiszen egy ilyen esemény váratlan és akár bénító is lehet a számára. Forduljon úgy a hasára, mintha álmában fordulna meg, ezáltal a pénisze már nem lesz elérhető a lánya számára, de nem is ijeszti meg őt!
Ezután, a legnagyobb hiba az, ha távolságot kezd tartani a lányával! Nem szabad! Viselkedjen vele úgy, mintha mi sem történt volna, mintha végig aludta volna azt! A fenti történetben ez a probléma felszínre került, amelyet az apa valahogyan megoldott. De, azt tudni kell, hogy egy gyerek, ha megtapasztalt egy számára kellemes élményt, akkor annak ismétlődését várhatja el és ha az első partner számára elérhetetlenné válik, akkor más személy kereshet arra, hogy a tapasztalást ismét átélje! A fenti példában ez lett a testneveléstanár!
Nyilvánvaló, hogy ezzel még nincs lezárva a probléma a gyerekben. Ezért tetszik, nem tetszik, legkésőbb ekkor el kell kezdeni a gyerek szexuális felvilágosítását, hiszen aziránt már a gyrek élénk érdeklődést mutat! Amire a szülők addig nem is gondoltak!
Felhívom a figyelmet arra, hogy ma már olyan sok irányból érhetik a gyerekeket intenzív szexuális információk, hogy akár már egy hét éves gyerek is érdeklődhet azok iránt! Tehát, a szülők e gondolják azt, hogy az ő gyerekük még túl fiatal ahhoz, hogy a szex foglalkoztassa őt!
Morbidnak tűnhet a javaslat, ám amint a szülők megbizonyosodtak arról, hogy a gyerekük már érdeklődik a szex iránt, vagy akár maszturbál is (Az önstimuláció nem ide tartozik! Kérésre írok arról is. ), meg kell kezdeni a szexuális felvilágosítást! Ha, a gyerek nyolc évesen mutatja a jeleket, akkor, akkor! Ha, ezt nem teszik meg, akkor a gyerek tévútra és akár egy
p
ember markába is kerülhet! Ez nem játék, tessék komolyan venni! alf
ed alf
of alf
ilVégezetül, említést kell tenni arról, hogy egy szülő is érző lény. Ha, olyan, akár szexuális stimulációk érik őt, akkor arra akár olyképpen is reagálhat, amely nem megengedhető! A fenti történetet alakítsuk egy kicsit másképpen!
Mi van, ha az apa mér akkor felébredt, amikor a lány először megérintette a péniszét? Ha, azt gondolja, hogy:
„Hmmm... A lányom megfogta a péniszem és ez sokkal kellemesebb érzés, mint amikor az anyja teszi meg azt. Egészen felizgultam. Hagyom hadd csinálja, amit akar, mert élvezem. Majd, ágy teszek, mint aki végig aludt! ” Vagy, ha ilyen esmény nem volt, de valamiért a lánya kéri, hogy fürödjenek együtt, mint régen. Egy ilyen kérésnek mindig oka van! Az ok pedig mindig az, amire a gyerek vágyik! Könnyen lehet, hogy a lány valahol hallott arról, hogy egy pénisz az lehet merev és sokkal nagyobb is. Vagy, a mai világban akár láthatott is pornő filmet és az ébresztette fel a tapasztalás iránti vágyát.
Ha, a lány ezt kéri, akkor azt az igényt meg kell tagadni főképpen akkor, ha az apa nem tudja garantálni, hogy a pénisze nem válik merevvé a közös fürdés alatt! Nem kell a gyerek minden igényét teljesíteni! Viszont, akkor el kell kezdeni a szexuális felvilágosítását!
Á kilenc évesen maszturbáltam először, akkor volt az első éjszakai magömlésem. Ma, a gyerekek testének fejlődése felgyorsult, tehát nem elképzelhetetlen az, hgy akár már hét évesen is maszturbálnak éjszaka főképpen akkor, ha akár több irányból is verbális, vizuális, vagy akár érintéses stimulációk érik a testüket.
Tehát, a szülők ne úgy tekintsenek a gyerekükre, mint egy kislányra, vagy egy kisfiúra azt gondolván, hogy a szex még úgysem foglalkoztatja őket, mert mi van akkor, ha tévednek? Óvatos becslés, de még ma is a szülők nagyjából két-öt évvel vannak lemaradva a gyerekük vágyaitól. Vagyis, bár a tizenhárom éves lányuk már átélte az első közösülését, ám a szülők mégis csak négy év múlva szembesülnek azzal a ténnyel, hogy a lányuk már nem szűz, mert terhes lett. Fel sem tételezték róla addig, hogy már évek óta közösül hol ezzel, hol azzal.
Azt tudni kell a
p
nőkről és férfiakról, hogy rendkívül szenzitív emberek! Pontosan érzik, hogy melyik az a gyerek, akivel bármilyen célt, eseményt megvalósíthatnak és ezt a képességüket ki is használják! A gyerekek pedig naivak, hiszékenyek és befolyásolhatók már egészen fiatal, akár óvodás koruktól fogva. Tehát, meg kell védeni valahogyan a gyerekeket. Hogyan? Igény esetén erre is rátérek!
alf
ed alf
of alf
ilHozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Amikor én voltam gyerek, akkor a tizennyolc éves kor alatti szex még tiltott volt a törvények alapján. Majd, az a korhatár leballagott tizennégy éves korra. Majd, mivel volt társadalmi igény rá, az életkor bizonyos körülmények teljesülése esetén leballagott tizenkettő éves korra.
Tehát ma, Magyarországon, ha egy tizennégy éves lány dugni akar egy olyan negyven éves férfival, akivel nincs semmilyen függőségi viszonyban (Tehát, nem családtag, vagy tanár, vagy egyéb olyan személy, akitől bármilyen téren függ.) és a szándéka valós, tehát az eseményt saját akaratából, kényszer nélkül teszi, akkor az esemény nem büntethető!
Ám ezt egy tizenkét éves lány is megteheti hasonló feltételek mellett egy maximum tizenhét éves fiúval!
Tehát, a fenti fogalmak társadalmi nyomásra, igényre változnak.
Okkal írtam azt, hogy a fenti három fogalom sok mindentől függ. Ha, globálisan vizsgáljuk ezt, akkor látható, hogy vannak olyan országok, ahol a szexuális életkorhatár kilenc (!) év! Vagy annak határát a biológiai éréstől teszik függővé. Tehát, az első menstruációtól, vagy megömléstől. Más ország, más vallás, más kultúra---> Más erkölcsök és törvények. Még mindig vannak olyan országok, ahol nem is létezik semmiylen törrvény ami a gyerekeket bármilyen szegmensben védené.
Sajnos, még ma sincsenek mindenhol a világon elfogadott alapnormatívák meghatározva. Még az az alapszemlélet is hiányzik az erkölcsből és törvényi alapelvekból, hogy minden gyerek egyenlő, bárhol éljen is, bármilyen vallású legyen is, bármilyen nemű legyen is. Az én szemléletem szerint, a gyerek, az gyerek!
Erkölcsi nevelés? Tudják, az a furcsa, hogy éppen a civilizálatlannak tartott emberi társadalmakban létezik még ez! Mert, a mi fellegekig magasztalt demokráciánkban egyre ritkább az, hogy bármelyik gyereket bármilyen erkölcsi tanokkal tanítanának. Egyre inkább képletessé válik az erkölcsi nevelés, legalábbis szexuális értelemben. És most ismét hanyagolom az egyes országokban létező erkölcstan-órákat éppen a minőségük miatt.
Várom a magánvéleményeket a
zsp9974@gmail.com (mailto:zsp9974@gmail.com) E-mail címemre.
Én úgy gondolom, hogy egy gyerek helyes szexuális fejlődéséhez szükség van bizonyos vizuális és érintéses tapasztalásokra is. Eleve, az érintéses stimóláció már akkor elkezdődik, amikor egy gxyerek megszületik. Mégis hogyan lehetne érintés nélkül pelenkát cserélni egy csecsemőn? Hogyan lehetne érintés nélkül megtisztítani az ágyékát? Már ekkor a nemi szervüket, az ánuszukat érő érintéses stimulációkat tapasztalnak a gyerekek, amelyekre akár érzékenyek is lehetnek. Okkal fogadhatja egy fiú csecsemő merev pénisszel a szülőt és csinál szökőkutacskát éppen akkor, amikor megbontja a pelenkáját!
Később, amikor a gyerek már cselekvőképes, akkor akár el is várhatja a testének érintéses stimulációját, ám azt valamilyen szinten kordában kell tartani.
Tehát, jól írta le azt, hogy a felelsséget a szülőre testálja. Ugyanis, a gyereknek még nincs tudása, amely alapján szelektálni tudja a vele történő eseményeket erkölcsi nézet alapján. Nem tudja azt, hogy mi a helyes és a helytelen... Kivéve akkor, ha megtanítják neki azt!
Hibának tartom azt, hogy nincs olyan konkrét intézmény, hogy: "A Szülők Iskolája!" Ahol, a szülők bármilyen kérdéssel fordulhatnak a valóban képzett tanácsadókhoz. És most arra kérek minden olvasót, hogy ne jöjjenek a hazánk gyerekvédő szervezeteivel, mert egyilyen problémát globális szinten kell vizsgálni, szereintem. Hiszen, a magyar védőnői szolgálat szinte hungarikumnak számít: Én nem hallottam más országokról, ahol hasonló szervezet tartja kontroll alatt a csecsemőket. Megjegyzem, ezt is lehetne kritizálni, ám hazánkban legalább van!
Vajon, hány védőnő képezi ki a szülőket a helyes pelenkacseréről és a fürdetéséről így:
"Fontos az, hogy ne ingereljék a gyerekük nemi szervét és az ánuszát túlságosan, mert annak káros következményei is lehetnek!"
MErt, akaratlanul is túl lehet ingerelni egy gyereknek ezen testrészeit. Például, egy baba bőrét ápolni kell és ez vonatkozik az ágyéki területekre is. Ám, sok olyan babaápoló tej és egyéb szer van forgalomban, amely túl lassan szívódik fel, emiatt tovább kell azt kenni, ezáltal intenzívebb érintéses inger éri a gyereket. Akarja azt a szülő? Nem akarja, de fel sem tűnik neki az, hogy a gyereket már túlzottan ingerli. És eddig csak a csecsemőkorról írtam!
Csiklandozós, vagy birkózós játék, amikor a gyerek már nagyobb. Akár történhet az egy medencében is. Ilyen alkalmakkor is érintheti a szülő a gyerekét intim tetrészein. Sajnálom, de most le kell írni az elméletem erről.
Az az érintés nem problémás, amely pillanatnyi, véletlenszerű, nem túl intenzív inger és nem történik meg túl gyakran. Tehát, ha például egy tizenkét éves lány, akinek már növekednek a mellei, birkózni kezd az apjával egy tó vizében és az apa véletlenül és egy pillanatra megérinti a kezével a lánya mellét és az nem történik akkor meg még tizenötször és csak éppenhogy érintette azt és nem markolászta azt, azzal nincs baj.
És úgy gondolom, hogy ilyen érintésekre szüksége is van a gyerekeknek.
Tehátvannak olyan események, amelyek bizonyos feltételek teljesülése esetén nem problémásak a gyerek és a szülő között, hanem akár szükséges tapasztalások is lehetnek. ÁM!!!!
"Amit szabad Jupiternek, azt nem szabad a kisökörnek!" - hiszen vannak olyan stimulációk, amelyek családon belül elfogadhatók, ám családon kívül álló személyek esetén már nem azok! Például, családon kívüli személynek nincs joga és elfogadható indoka érinteni egy gyereket még pillanatnyilag is az intim testrészein!
Például, egy nyolc éves lányt nem érinthet meg a punciján egy testnevelés tanár, vagy akármilyen tanár, vagy balettoktató egy pillanatra sem!
Tudnék olyan fotókat mutatni, amelyeket a Youtube-on fellelhető videókból mentettem ki. Amelyeken nyílt balettóra volt látható, ráadásul néha a szülők jelenlétében. A balettanár aki mellékesen nő volt, sorozatosan megfogta a hét-nyolc éves lányok punciját, vagy éppen hátulról a popsijuk félgömbjei közé nyúlt az ujjaival!
De, akár említhetném az általános iskolai tapasztalataimat is, amikor a testneveléstanár akadály és gátlás nélkül simogathatta a már kerekebb lányokat itt-ott.
Sajnálom, hogy a magyar törvények már ilyen képek közlését is tiltják, hiszen azok már szexuális töltésűek. Pedig, ott a lányok ruhában vannak ,csak az érintés tényét lehet látni azokon. Mégsem lehet kommunikálni azokat még akkor sem, ha annak védő és szemléletváltó szerepe is van. Ezért, legyen elég annyi, hogy a videómegosztókon is lehet ilyen eseményekre látni példát.
Vagy, ott az ajakcsók példája, amely ma is megosztja az embereket, hogy szabad, vagy sem a szülő és a gyerek között. Vannak, akik még egy villanásnyi idejű gyors cuppanóst is kifogásolnak. Ha, bárki, aki ezt olvassa, szükségesnek látja, hogy írjak arról, hogy szerintem ezen a téren mi az, ami erkölcsi és szexuális nevelés terén belefér, akkor írjanak nekem és írok erről a témáról. Jó volna már ezen a téren is tisztán látni.
Sajnos, írhatnék még erről, ám ennyi is lassan kisregény. De, aminek nem szabad kimaradnia, az illem! A következő kommentemben erről írok, ha nem baj.
Még nagyobb baj, hogy ma már bizonyos társadalmakban egyre inkább elfogadottá válik a szex minden olyan formája, ahol az egyetértésen van a hangsúly, csakhogy azt utólag kideríteni majdnem lehetetlen, ki mennyire akarta azt az elején, kivéve persze az extrém eseteket. Ez ellen mi maximum annyit tudunk tenni, hogy rámutatunk a következményekre, mint ahogy apa-anya is rá kéne mutasson gyermekének az illendő cselekedetre. Az illendőség itt számomra azt jelenti, hogy megmagyarázzam neki milyen következménye származhat a viselkedéséből. Ha viszont ő később elolvas egy ilyet, eszébe juthat megkérdőjelezni az én hozzáértésemet, pedig én biztos nem akarok rosszat a gyerekemnek. Ha később rájön, hogy mégse voltam annyira laikus, akkor feltételezem, hogy viseli annak következményeit.
Nem azzal van a baj, ha a gyerek a szülő ölébe ül, mert a testi kontaktusok megszokására igenis szüksége van a fiúknak és a lányoknak is. És nem azokkal az érintésekkel van a baj, amelyek ritkán, pillanatnyi ideig és véletlenül történnek. Ám, ha azok már ismétlőlegesen, intenzívebben történnek meg, azok már porblémát jelenthetnek!
Gyakran elfelejtik a gyerekekkel elkövetett bármilyen szexuális eseményt úgy tekinteni, mint egy két oldalú eseményt. Például, ha egy csiklandozós játék közben az apa tényleg véletlenül megérinti a lánya szeméremdombját egy pillanatra, az esemény az apára és a lányára is egyaránt hatással lehet. és azok a hatások olyan folyamatok elindítói lehetnek akár az apában, akár a lányában, amelyek már semmilyen aspektusból tekintve nem helyesek erkölcsileg.
Annyiszor láttam már, amint tizenéves lányok ,a fejlődő, övekvő mellüket az apjuk karjához nyomják, dörzsölik, miközben belé karolnak, hogy össze se tudnám számolni. Nem a lány cselekvésével van probléma, ha azt szererttné elérni, hogy a melleit stimuláció érje. Azzal van a probléma, ha a vágya tovább fejlődik. Azzal van a probléma, ha az apa érzékeli a melleit a karján és ez számára szexuális izgalmat okoz, amelyről fantáziálhat is.
Azzal van probléma, hogy elindolhat egy apában egy olyan folyamat, amelynek a vége az lehet, hogy kölcsönösen akart szexuális kapcsolatba keerüljön a lányával. Tehát, nem a szexuális impulzusokkal van bajom, hanem az arra történő válaszreakciókkal!
Végezetül arra kérem, hogy ne szabadkozzon, hanem ossza meg velem észrevételeit és kritikáit, mert azokból én nagyon sokat tanulok! Csak bátran!
Ez tényleg mindenhol így van? Akkor a mi családunk nagyon perverz, mert én a mai napig ráülhetek apu combjára és átölelhetem őt, az arcom néha ráhajtom a vállára... Nem, nem férfiasnak érzem az illatát. Olyan apu-szaga van. Senkihez és semmihez sem hasonlítható és ha ő már nem lesz, sose fogok olyat érezni az életemben.
Tényleg jó az, ha a gyermekektől megtagadjuk a szülői érintést? Ha egy apa, anya normális, ösztönösen tudni fogja mit és hol meg mennyit szabad érinteni, de egy érintés nélküli szülő gyermek kapcsolat sem veszélytelen. Egy földelt elektromos készülék az jó. Az emberekben is nőttön nő a feszültség (biológiailag a gyerek is ember) és egy idő után elszakítja a szigetelést valahol, mert a feszültségnek ki kell törnie. Ha nincs érintés ("földelés") akkor nem mi szabályozzuk annak helyét. A kitörés ereje is nagyobb lehet, ha nincs egyfajta biológiai "földelés".
Kedves Gaiai! Kérlek ne felejtsd el, hogy ezt olvashatják hozzám hasonló "gyerekek" is, akik nem szégyellik bevallani, hogy szeretik az apjukat, bár az itteni normálistól eltérően nem úgy mint a férjüket. Sose keverném össze őket, mint ahogy nem keverem össze a hajszárítót sem a szoláriummal. Az írásodból annyit levettem, hogy az emberi ostobaság sokkal nagyobb, mint az univerzum éppen azért nem fér be oda. Ezt nem rád értettem, kérlek ne vedd magadra. Inkább lenne ez rám mondható, mert le mertem írni a fentieket, ami a normálistól eltérő lehet?