Nyaralás

családi, nyaralás, anya-fia

Anyámmal kettesben éltünk egész kicsi korom óta. Apámba nagyon szerelmes volt, de ez nem viszonzásra. Elég viharos körülmények között váltak el, apám azóta nem is kereste velünk a kapcsolatot, nem tudni hol kószál a nagyvilágban. Anyám mindennel ellátott, és csak nekem élt. Sokat játszottunk, együtt jártunk kirándulni. Tabu nem volt köztünk. Sokáig együtt fürödtünk, pancsoltunk. Nem volt prűd, természetesen járt otthon fehérneműben. De ahogy visszaemlékszem, bugyi mindig volt rajta. Szerette – és most is szereti- a szép nőies fehérneműket. Néha együtt is aludtunk. Jó volt hozzábújni, érezni. Szépek voltak a nyaralásaink, a téli síelések. Sokfelé utaztunk bel és külföldön is. De a legszebb az a nyár volt, amikor a második gimi osztályt befejeztem.

Lányommal Kenyában 3. rész

gruppen, nyaralás, anál

Másnap átaludtuk a napot. Már délután volt, amikor Ági ébresztett minket. Csak egy kis bikini volt rajta, amikor betoppant. Elmesélte, hogy a partról szökött meg a férjétől, aki nem vett észre semmit az éjszakai dolgokból, de Edit férje balhézik, hogy árulja el, merre volt és kivel. Beszélgettünk, miközben mi egymás után lezuhanyoztunk. Először Dórika, aztán én. Mikor visszamentem a szobába, láttam, hogy Ági Dórika meztelen testét simogatja, a melleit csókolgatja és a kislányom, kéjesen teszi szét a lábait, a puncijánál matató keze előtt. Ágin sem volt már semmi. Szép bronzbarna teste hozzásimult a lányomhoz.
- Na de lányok! Nem bírtok magatokkal? – kérdeztem egy kicsit meglepődve, bár átvillant rajtam, hogy mit műveltünk Ágival, egymással az éjjel.

Különleges szexélményeim 28. rész

hetero, szűz

Sziasztok. Ismét egy különleges szexuális élményem volt, amit most elmesélnék. Augusztusra megint elő állt az a helyzet, hogy nem volt túl sok munkája cégnek, az építőipar válságba ugye. Pedig már csak ketten vagyunk mérnökök a cégnél, meg ugye a brigádok. Azok nagy részét el is küldte az öreg nyári rendkívüli szabadságra . A maradék Sanyival egy üzem új raktárának a felépítésére ment, nekem meg egy nagyon furcsa megbízást adott az öreg.
Van egy régi haverja, aki a nyaralójához toldana még egy melléképületet, majd ő dolgozik meg minden, de kellene szakmai segítség úgymond. Furcsa, de hát amíg fizetnek érte, miért ne . A kezdés napján oda mentem a nagyváros nyaralós külterületére. A megbízó hetvenhez közeli huncut képű , de barátságos fickó volt. Elmondta, hogy a nagy lány unokája is itt nyaral éppen. Mintegy végszóra,ekkor kijött a házból....

Az erdei hazikoban

hetero, nyaralás

Tavaly nyáron mikor már a 19 évet betöltöttem elmentem a barátommal egy hétvégi vakációra fel a hegyekbe. A barátnőm intézte az egészet és le volt foglalva egy szoba egy úgy nevezet weekend házikóban.
Késő délután volt mikor megérkeztünk, és nem mondhatom szép kis házikó volt, ahova igyekeztünk, minden esetre sokkal jobb, mint amire én vártam. Az ajtóban egy férfi várt, olyan 40 év körüli, Ő volt a házikó fenntartója. Fel mentünk a szobánkba és kipakoltuk a cuccunkat, eközben kiderült, hogy nem vagyunk egyedül, még fent van meg egy család. Az este hangulatosan telt, lementünk a klubban és ismerkedtünk és dumáltunk. Én szemügyre vettem a házikó fenntartóját, jó képű férfi volt, izmos, igazi hegyi ember. Elmesélte, hogy imádja az erdőt, szeret vadászni és sokat bolyongani a fák között. Végül késő este volt és elmentünk lefeküdni,...

Nyaralás a menyasszonyommal

hetero, nyaralás, leskelődés

Ez a történet velem és párommal, Andival történt meg idény nyáron. 6 éve vagyunk együtt, neki én voltam az első és egyben az egyetlen is. Jól kijövünk egymással, ami végül oda vezetett, hogy idén tavasszal egy romantikus vacsorán megkértem a kezét. Szerencsémre "igen"-t mondott és nem sokkal később össze is költöztünk. A dolgos hétköznapok után végre eljött a július, a szabadság ideje. Már hetekkel az indulás előtt lázasan készülődtünk, tervezgettük az utunkat, mely a Görög tengerpartra vezetett. Az időzités különösen jól sikerült, hisz Andi épp a nyaraláskor ünnepli 24ik szülinapját.
A nyaralás első pár napja tartalmas pihenéssel telt. Szinte fel sem jöttünk a strandról, egész nap napoztunk, fürödtünk, labdáztunk és persze romantikáztunk a parton...amelyet este a szobánkban folytattunk. Tudni kell Andiról hogy csendes, aranyos lány, aki nem igazán...

Feleségem 3. rész

hetero

Építési vállalkozóként a nyári időszak mindig nagyon zsúfolt. Ilyenkor igazán hajtani kell ha azt akarja az ember, hogy jusson egyről a kettőre. Talán ezért sem örültem neki túlzottan, mikor anyám hívott, hogy igazán meghívhatnám magunkhoz Zolikát egy időre, mert most beszélt a tesójával telefonon és az újságolta hogy eléggé nehezen élnek és nyaralásról szó sem lehet, pedig Zoli most is kitűnő tanuló és megérdemelné.Zolika nekem unokaöcsém akit már több éve nem láttam. Útóljára talán az esküvőnkön 4 - éve, akkor 15 - éves volt. Nagyon messze laknak és szinte csak telefonon tarják a kapcsolatot egymással a testvérek.
Megbeszéltem Rékával és szóltam anyámnak hogy hétfőre várjuk Zolit. Helyünk volt bőven csak időm nem, hogy kellő képpen foglalkozhassak vele. Nem gond (gondoltam) legalább Réka sem lesz egyedül egész nap és különben is majd talál...

Decameroni este 3. fejezet

hetero, leskelődés, szűz, tini, diák

- Kuki a soros mesélő. Ne adjatok neki a borból, mert összehord mindent, amit valamelyik regényben olvasott
- szólt Szveti.
- Van az én történetem olyan jó, mint a tiétek, de lehet, hogy belehalok, ha elmondom.
- Halljuk, halljuk - kiáltottak mind a négyen.
- A szívem szakad meg, ha rá gondolok. Annyira szerettem, és elhagyott - kezdte Kuki, de a Duna mellékágai megőrizték őt számomra. Ezt azért mondom, mert amikor csak van időm, újra bejárom azokat a tájakat, és feltámasztom őt újra és újra. A Teri vagy Terka nevet szerette használni. Nem volt magas, de arányos volt, szobrász sem tudott volna szebb testet alkotni. A kajakommal végigjártam a partot, s ahol lányokat láttam, kikötöttem. A fürdőzők között mindig akadt ismerős lány, és az ő ismerőseivel bővítettem lányismerőseim körét. így ismertem meg Terkát is. A parti homokban fociztunk, és Terka is...